Bebekde öksürük

Kizlar merhaba , Kızım 8 gün sonra 7 aylık olacak. Grip saglik ocağındaki.doktor normal dedi şimdi de öksürük var tektük , ne yapmalıyım?

Benim bebeğimde iki buçuk aylık grip oldu öksürük ve ateş oldu üç gündür arada calpol veriyorum huzursuz olursa çok şükür ciğerine inmemiş doktor bol bol burun temizliği nebülle buhar ılık duş ve sık sık emzirme önerdi siz de ek gıdayla bol sıvı almasını sağlayın