Bebekle aynı saaatte kahvaltı yapabiliyor musunuz?

Eşim yokken bebeğime ayak uydurabiliyorum ama eşim varken 11 12 uyanıyor o saatlerde yiyoruz bebeğe de o saatte kahvaltı yaptıran varmı normal mi acaba 8 9 gibi bizden ayrı mı yedirsem acaba . Siz neler yapıyorsunuz?

Biz 4 aylığız ve ne zaman yemek yesek durmuyor :joy:

Bende de aynı şekil ya. Babasının evde olduğu vardiya gelince kahvaltı sıkıntıya giriyor. Bende aynı şekil yapmaya devam ediyorum babası sonradan uyanınca yiyor artık kahvaltısını onu beklemiyoruz yemek saatleri bozuluyor zaten ne zaman yiyecek biliyor kendi istiyor yemek diye

Bu çocuklar hepmi böyle benim kızımda 4 aylık akşamları yemek yiyemiyoruz özellikle akşam5ten sonra :grinning_face_with_smiling_eyes: erken yiyelim diyoruz yine aynı yapıyor​:roll_eyes:

Evet hep beraber yeriz. Sofra usulüne alıştığı için biz yemeden önce verirsem yemiyor. Bizden önce yemiş olsa bile biz yerken istiyor o yüzden hep birlikte yiyoruz

Evet bebeğim bizimle kahvaltı yapiyor eşimin kucaginda oturarak :rofl: