Bebekle odanızı ne zaman ayırdınız

Bebeğim 8 aylık oldu odasını bu aylarda ayıran varmı ? Uyku eğitimi verip beşiğine de alışsın istiyorum . Bir yandan da bazen yatagımızda gündğz berabaer uyumak da istiyorum. Arada uyusam benle uyumaya alışır mı :strawberry::face_holding_back_tears:

Ben 4 aylıkken ayırdım şuan 7 aylık

Hayır olmadı çünkü daha rahat etti uyku saatleri uzadı uykusu düzene girdi

Bebegim 9 aylik olmak uzere, 6. ayina kadar kendi reflu yataginda yatti, 6 aylik oldugunda yatakta beraber uyumaya basladik. 2 yasina kadar da beraber uyumak ıstiyorum uyku kalitesinde ciddi bi sorun olmazsa. Tabi yer yatagina gecis yapmamiz gerekecek buyuk ihtimalle cunku su an cok hareketlendi. Bence odayi ayirmak icin acele etmeye gerek yok ama tercih meselesi tabi ve her cocugun ihtiyaci farkli olabilir saygi duyarim.

Uzmanlar guvenli baglanma için iki yasa kadar odayı ayırmamayı oneriyor. Bende iki yastan sonra odasını ayırmayı dusunuyorum ama o da kendini hazır hissederse zorlayarak degil… Birde bebeğin guvenligi içinde onemli bir konu yenidoganken kusma riski var biraz buyunce donme veya besikten dusme Allah korusun yasayanları da cok duyduk. Bizim bebegimizin beşiği yatak odamızda uyudugu gibi beşiğine koyuyorum beraber yatmıyoruz, yine onun guvenligi için onemli bu konu ileride de ayrılması daha kolay olur. Ablam cocuklarıyla beraber yatardı hep yegenlerimin ortaokula baslayana kadar anneleriyle yattılar kendi odaları vardı fakat orda uyusalarda gece aglayıp annelerinin yanına giderlerdi :slightly_smiling_face:Yanında yatırmaya alıstırmak da iyi degil yani ara sıra olur ama her zaman olmamalı…

Emzigi veriyorum yanina yatiyorum o sekilde uyuyor.

Rica ederim, zaman cabuk geciyor gun gelecek odalarından cıkmayacaklar bize ihtiyacları varken yanlarında olalım​:hugs: