Bebekle otobus yolculuğu yapan var mı ? 4 saat yolculuk 11 aylık bebekle ?
Ben sürekli yapıyorum. Beş saat altı saat yedi saat. Oto koltuğunda genelde duruyor. Çok huysuzlanırsa kucağıma alıp meme veriyorum. Yoldan geçen arabalarla ilgili hikaye anlatıyorum. Duruyor. Şu an benim çocuğum 12 aylık. Ama ben kırk günlükken seyahate başladım
Kendi aracınızla sanırım. Biz otobüs ile yapabilir miyiz acaba
Normalde arabalarda duruyorsa 1 saatlik yolda seni rahatsız etmezse olabilr ama yarım saat ile zorlanıyosan hiç o işe bulaşma benden söylemesi mesela biz hastaneye gidince dolmuşla sesiz duruyo flan haziran ayında yolculuk yaptık 3 saatlik öğlen uykusuna uyutmadım otobüsde uyudu ama bi yakınım var yarım saat bile çekilmiyor sende gözlemle ondan sonra