Kızlar yakın zamanda bebeğiyle tatile giden anneler oldumu yanınıza neler aldınız bebeğim 7 aylık neler çok lazım oluyor yardımcı olur musunuz ..
1 hafta once geldik bizde mama icdigi icin kucuk su isiticimi aldim bebek termosumu aldim baskada degisik bisey almadim yanima gunes kremi cadirli simiti vs onlar zaten vardir. Birde gittiginiz yerin durumuna gore sinek ilaci alabilirsiniz aksam gezmeye cikdigimizda kullandik iyi oldu
Sinek ilacı ne kullandınız birde mesela güneş kremini sürüp ondan sıkabilir miyim her hangi bir zararı olur mu
Ben tatıldeyım 6.5 aylıgız gunes koruyucu uv korumalı mayo sapka deniz havuz sonrası kaftan deniz ayakkabısı calpol deniz sonrası duştan sonra mutlaka yağ ciltleri kuruyor cunku
Nurse harveys sinek ilaci kullandik dogerleri 2 yasdan once olmuyomuş e e bebekde var. Sinek ilacini aksam kullandim yani dusunu aldikdan sonra gunes kremi surmedim bidaha aksam oldugu icin.arkadasin dedigi gibi calpolde goturdum .
Benim kullandığım tum urunler ıncia sinek ılacımız gunes kremımız birde tırnak çizmelerini karsı anında yatıstırıcı ız bırakmayan stıck kullanıyorum
Ben de aynılarını kullandım ![]()
10 aylık kızım, bir de atıştırmalıklar güzel oyaladı havuz kenarına gittiğimizde filan. Galeta gibi mini krakerler almıştım bi de humm marka mini kekler almıştım yanıma ama kekleri çok ezip döktü kızım her yere dağıttı onu pek önermiyorum
çok acil durumlar için de yanıma kavanoz mama almıştım. Emzirmek çok sorun olmadı ama, hatta gitmeden önce haşemama fermuar diktim kolay emzirebilmek için ![]()
Bir de suda yüzen oyuncaklar götürmüştüm onlarla da güzel oynadı
Yürümeden gidilen bebekli tatiller rahat oluyor derlerdi inanmazdım gerçekten oyle ![]()
Yağ ne kullanıyorsunuz
Bence de
seneye işimiz zor ![]()
Johnson’s baby bebek yağı ![]()