Herkese merhaba, bebeğim 40 günlük oldu gece ve gündüz besleme süreleri nasıl olmalı çok araştırdım 2 3 saatte bir diyir gündüzleri ama geceleri uyandirmasamda olurmuş bu konuda bilgili kişiler yazabilir mi
Ben mama ve anne sütü ilerledim 4 aya kadar. Gündüz genellikle 3 saatte bir besledim bazen az yiyordu iki saat sonra aranıyordu. gece kendi uyanmadıkça uyandırmadım. Anne sütü alıyorsa biraz daha uzun sürebiliyor beslenme süreleri daha doyurucu oluyor yani benim fark ettiğim emzirdiğim zaman gündüz 4 saate kadar durabiliyordu. Gece de kendi 4,5 saatte uyanıyor du bazen son beslenmesinde güzel beslendiyse 6 saati buluyor du. Beslenme işini bebeğiniz kendi ayarlıyor. Acıkdığını anlıyosunuz zaten. Bazen geceleri sık uyanır her defasında aç olduğu için değildir başka problem olduğu içinde uyanır gaz vs. Yavaş yavaş kendi düzeninizi oturtuyosunuz
- Aydan sonra yenidogan degil gece beslenmesi icin uyarmayin acikinca kendi uyanir bunu bi doktordan dinledim. Ve gece uykusuna ihtiyaci avr artik gece gunduz ayrimi olmali uzun sureli uyumayi ogrenmeli herhangi saglik sorunu zayiflik sarilik falan yoksa kendi uyandikca doyur ben oyle yaptim 6 aylik suan
Bize başta yeni doğan zamanı hastaneden çıkmadan dediler ki işte örnek veriyorum şu kadar cc mama verin veya süt dediler. Süt hemen gelmedi 1 hafta mama ile beslendi doktora gittik kilo kaybı olmuştu. O doktor dedi ki saatlere bağlı kalmayın bebekler biz gibi değiller nasıl ki biz bir öğünde fazla bir öğünde az yiyorsak onlar da öyle olabilir dedi geceleri muhakkak uyandırın dedi ama çünkü beslenmezlerse şeker düşebilme ihtimali sarılık riski hala devam edebilirmiş buna dikkat et dedi.şu anda 3 ay 17 günlüğüz geceleri 4 saate bir emziriyorum kendisi uyanıyor zaten son emdiği saatten sayarak 4 saat yani . Gündüzleri de 1.5 2 saate bir emiyor yine . 40 günlük bebek de de sanırım 1 saat aralıklar gündüz gece 2 3 saat arası emzirme öneriliyor ben öyle yapmıştım . Gece ama uyanmasa dahi uyandırdım emzirdim .
Videoya da bakabilirsiniz. Aslında biz ne desek boş yani siz ve bebeğiniz arasındaki durum nasılsa ona göre değerlendirip vermeniz daha doğru olur
Benimki 40 dan beri kendi kalkmiyor gece emmek için bende uyandirmiyorm gündüzleri de genelde 2 3 saatte en geç 4 saatte emziriyorum ama genelde evdeyken her talep ettiğinde veriyorum çünkü bazen oyun oynayarak emiyor emip bırakıyor falan şuan 5 ay 17 günlük
@Demet Aramıza hoş geldiniz ![]()
Benim bebeğim de öyle geceleri uyumak istiyor bıraksam 5 6 saat uyayacak ama ben aç kalır şekeri düşer korkusu ile 4 saatte bir uyandırıyorum sadece anne sütü ile besleniyor şuan gündüz 2 2.5 saatte bir kendi beslenmek istiyor ama geceleri emzirmeyince vicdan yapıyorum ya aç kalırsa diye
Teşekkür ederim hoşbuldum ![]()
Benim bebeğimde şuan öyle bir kaç gündür geceleri uyanmak istemiyor ama ben yine de uyandırıyorum sabaha karşı bir de 7 gibi kendiliğinden uyanıp emiyor teşekkür ederim bilgiler için
Bebeğim ilk başlarda kan grubu uyuşmazlığindan dolayı sarilikti her iki saatte bir çok zor bir şekilde uyandirp emdiriyorim şimdi geçti ama gündüzleri iki saatte bir uyanıp emmek istiyor geceleri ise biraksam 5 6 saat uyumak istiyor ama ben kaldırıyorum korkuyirum şekeri düşer bir şey olur diye ![]()
Bebeğim ilk başlarda kan grubu uyuşmazlığından dolayı sarilikti çok zor bir süreçti geçti ama yine tekrarlar şekeri düşer endişesi ile gece de kaldiriyorim 4 saatte bir
Sarilik bizde gecirdik ama azdi ve kan uyusmazligi bizdede var . Ama ilk cocugum hic olmadi onada anlam veremedim. 4 saat gayet ideal suan icin fazlasida olmasin daha cok kucuk 6 aylik olucaz bende 4 saatte besliyorum acikip uyaniyo
İzin verin en azından bir gün deneyin derim ama en iyisini siz bilirsiniz
Bu düzene alisirsa hep öyle isteyebilir gece en azından kendinin talep etmesini bekleyin bana bayiliyodur çocuk ondan uyanmiyodur diyen çok oldu ama hergunde bayilmaz bı insan 2. Oğlumda öyleydi hatta o doğduğu günden beri uyumayı severdi 20 günlükken bile gece aglamadigi için hiç uyanamadigim olurdu bende vicdan yapardım minicik bebe aç biraktim vs diye baktım ki onun düzeni o ellememistim sarılık vs olmamıştı çok şükür şimdi 8 yaşında dipçik gibi![]()
Ay bende sizin gibi vicdan yapıyorum şuan ama denemeye karar verdim belki benim bebeğim öyle istiyordur rutini bu şekildedir baktım olmuyor o zaman uyandırıp beslerim ![]()
Denemeye karar verdim dün bıraktım açıktı mi kendisi uyandı bakalım süreç nasıl ilerleyecek zaten şu da var bebeğin ıdrarlı bez sayısı soyup doymadığı hakkında bilgi veriyor diye düşünüyorum
Tabi ama bebekler sadece doymak için memeye gelmezler. İhtiyacı olduğunda duygusal olarak da gelebilir en uygununu siz ve bebeğiniz bilirsiniz
Allah kolaylık versin
Çok teşekkürler kesinlikle Allah hepimize kolaylık versin ![]()