Bebekler de yürüme bebeğiniz yürüyor mu

Bebekleriniz yürüyormu acaba 13 aylık olduk hiç istemiyor yürümeyi ellerinen tutunca da azıcık yürüyüp hemen oturuyor bu konu aklıma takıldı da :face_holding_back_tears:

Benimki 10 26 günlük yermek istiyir ama barmaq ucların yeryir Tutub yerdirəm elə çox sevinir yeriyə de :smiling_face:

10 ay 8 günlük hiç tutup yuruteyim falan diye cabalamiyorum ama annem kayınvalidem fan yapıyor tek tük şapalak şapalak adımlar atıyor, zamanı geldiğinde yürür ya, yurutecte uçuyor masallah :sweat_smile::rofl:

  1. Aya kadar zamanı var benim kızım 11. Ayda yürüdü ama totosunda kurt olduğu için yürüdü valla. Tek tek adım atıyorsa elinizdeyken yakındır bir aya yürür dengede duruyorsa şuan için sorun yok hemde unutmayalım ki her çocuğun gelişimi farklıdır bazıları hiç emeklemeden bile yürüyorlar

Yasina dogru yurudu ama hic emeklemedi biryere tirmanmaya calisiyodu hep.

Bizde 13 aylık olduk. Daha yeni yeni yürüyor ama öyle uzun süreli degil düşüyor. Bazı bebekler geç yürüyor. 15 ya da 18 aya kadar yürüyorlarmis

Tam 10da yürüdü ekstra bişey yapmadık. zamanı gelince kendileri yürüyo, zaten 18.ci aya kadar vakti var

Bi de ben çok yoruldum şahsen 10.aydan beri

15 ağustosta 13 ay olacağız bizde biraz tembeliz galiba hala tık yok​:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes: elinden tutunca yürüyor ama bırakınca hemen oturuyor​:sweat_smile: 8. Aydan beri emekliyor çok sevdi emekleme işini :rofl:

10 ay 17 günlük poposunun üstünde sürünerek yanımıza veya ilgisini çeken yerlere gidiyor koltuklara yada ben mutfakta iş yaparken beni tutup ayağa kalkıyor bir yerlere tutunarak dengede kalıyor ama şuan yürüme yok

Benim bebeğim de 14 aylik daha yeni yeni elimizi tutmadan adımlarını atmaya başladı bu sefer de el tutturmuyor

Bizim bebeğimiz 10 aylıkken yavaş yavaş adımlıyordu tutunup her yere gidiyordu tamamen desteksiz olarak 11. Ayda yürüdü. Ama ben çok yoruldum. Zayıf bir bebek olduğu için atik. Şimdi 18 aylık koltukların tepesinde geziyor her gün bugünü de kazasız geçirdik diye şükür ediyorum. Arkamı dönmeye kalmıyor gerçekten. İnşallah vakti gelince yürür sizin bebiş de