Bebeklerde burun temizliği

Kızlar serum fizyolojik aldım bebeklerinize kaç damla kadar damlatıyorsunuz her gün yapıyor musunuz hangi pozisyonda bu konularda biraz acemi ve korkağım açıkcası yardımcı olursanız sevinirim​:face_holding_back_tears:

İnan benden korkağı yoktu o konuda baktım olacğı yok bebeğim nefes alamıyor hırıltısından uyuyamıyor enjektörle serum fizyolojik sıkıyorum az da olsa rahatlıyor yan yatırıp sıkıyorum

Doktor dedi ki sayısı yok hırıltısı oldukça aç burnunu

Teşekkür ederim benim hiç cesaretim yok ama başa gelirse mecbur :smiling_face_with_tear:

Serum fizyolojik sıkıp biraz bekliyorum burun aspiratörüyle çekiyorum

Ben 2 ml çekiyorum daha sonra yan çeviriyorum bı burnuna sıkıyorum daha sonra hemen sırt tarafını çevirip pat pat yapıyorum daha sonra diğer tarafı da aynı şekil yapıyorum sonra çekiyorum açılıyor

https://youtu.be/DN2zV8zPwaU?si=ovAXFzfu_nbVa0BU ATTİGİM VİDEOYU İZLE CANİM BİZDE YENİ BASLADİK BENDE COK KORKUYODUM AMA GERCEKDEN RAHATLİYO COCUK HAPSURUP DURUYODU BURNUNDAN MİS ACİLİNCA GECDİ . BU DOKTORUN DİGER VİDEOLARİNADA BAK YORUMLARİDA COK GUZEL

Teşekkür ederim :hugs:

Teşekkürler :hugs:

Rica ederim :smiling_face: