Arkadaşlar merhaba bebeğim 4 ay 16 günlük . Bebeklerde ishal nasıl oluyor kaç defa olması lazım bana biri açıklaybilir Mi . Bugün ishal sesi gibi kakasını yaptı suluydu biraz . Bir kere olunca ishal olmuş oluyor mu acaba
Arka arkaya yedi sekiz defa yaparsa birde bezi emerse kakayi ishal olabilir bir günden ishal olmaz heralde