Bebeklerde uyku saati

Kızlar bebisleri kaçta uyutuyorsunuz . Biz şu anda 7 ay 8 gunluguz akşam uykuya 9 veya 9 buçuk 10 veya 10 buçukta götürüyorum sabah 5 te uyaniyo sizlerde durumlar nasıl bu yeni yeni bu uykusu olmaya başladı önceden daha da uyur bazen 8 7 buçuk 7 gibi uyanirdi ama şimdi 5 4 olmuş sizce neden oldu

Bebeğim 40 günden sonra gece 23 24 arası uyuyup sabah 7 8 e kadar uyanmadan uyurdu sonra emip 9 10 a kadar uykuya devam ederdi ..1 ay önce bı hastalandı hala daha oksuruyor gece 2 saatte bı kalkmaya başladı şimdi 10 buçuk 11 gibi gece uykusuna geçiyor sabah 7.5 8 gibi uyanıyor ama dediğim gibi 2 saatte bir emip yatiyo hastaliktan mi kaynaklı bilmiyorum ama bizde 1 aydır durum bu..şuan 6 ay 25 günlük

Rabbim şafi ismiyle şifa versin minige valla bilmiyorum bnmkide normalde 10 saate kadar uyuyan gündüz uykuda yapan bir bebektir bu aralar gündüz uykusuda fazla yapmiyo gecede 4 5 te uyaniyo. Önceleri sabaha kadar aynı saatte uyutunca uynamazdu o saatlerde. Etraftakiler diyo erkendir 11 de uyut ki uyusun 10 11 e kadar nerdeyse sen çok erken uyutuyorsun . Ama biyolojik saatleri o saatelrde olması gereken değil mi acaba yanlış mı biliyorum bu çocuk büyüme hormonu salgilmaasi lazım . Onu geçtim sürekli emen bir bebek ek gıda istemiyo ben bu çocuk sürekli gece 11 e kadar emmek isteyecek bn napcam dedileir ne i yaparsam

Her çocuğun kişiliği huyu farklıdır bı düzene alistiysa o saatte yatırın hep düzeni bozulursa adepte olmaktada zorlanır belki geçiş dönemi atak haftasi gibi bişey olabilir normalde zaten 9 10 gibi yatmalari gerekiyor sabaha kadar hiç uyanmayadabilir 3 4 kere uyanadabilir bebeğe bağlı o..belki sizinki dış cikariyordur gazı vardır kabizdir vs bir sürü neden olabilir inşaallah zamanla eski düzenlerine dönerler

8ay 16 günlük akşam 7-8 arası uyuyor sabah 5,5-6,6 arası uyanıyor gece 1 kere besliyorum 12-1 arası genelde böyleydi hep ama şu ara sanırım diş sancısı çekiyor yada büyüyor akşamları uyumak istemiyor inşallah devam eder bu şekilde gerçi sabahları daha uyusa çok güzel olur :face_holding_back_tears: ama akşam geç yatirsam da sabah aynı saatte uyaniyor

Öylede lafını ediyolar fazla misafirliğe gidemiyorum saati gelince kızım çok mızmız oluyo millette boşver o saatte uyutmayi dedgimiz gibi yap diyolar bnd3 öyle durdum bildiğiniz çocuklara yi mi kötü mü olurd diye kimse dusunmuyo tşk ederim umarım atama yada diş cikarmadir çünkü yok yani çok huyszulaniyo

Kendine bı düzen olusturmus ve o saati istiyor kimin ne dediğini umursamayin siz çocuğunuzu onlara göre değil kendi bildiğiniz ve istediğiniz gibi yetiştirin uyku saati geldiğinde uyutup misafirliğe devam edemiyor musunuz illa sessizlik ev ortamı vs mi istiyor

5 aylık kızım 2. Ayından beri 7-8 gibi uyur bazn 5-6-7 değişir kalkması bi kaç defa geç yatırdım ama asla geç kalkmadı biyolojik saatleri sabah erkene kurulu diye okumuştum biyerde benze akşam erken yatsın bari en azondan dinleniyim sabah hertürlü erken kalkcak diye düşündüö hala aynodır bide benimki asla dışarda gece uykusuma geçmiyo çağaranada bebek uyuyo mızmızlanıyo gelemeem diyoruz zaten çıkmıyoruzda banada diyolarda benim düzenim kızımın düzeni kimene

Merhaba, benim bebeğimde bir suredir 5 5 bucuk gibi uyaniyordu. Dis ve hastalik duzenini değiştirmişti. 1 hafta kadar 6 bucuga kadar uyansa bile yataktan çıkarmadım, perdeleri acmadim, uyumasa bile uyutmaya çalıştım. Su an 6. 30 a cektim uyanma saatini. Gec yatirma asla ise yaramadi. 7 bucuk gibi uyutuyorum.

Son uykusu kaçta başlayıp bitiyo bende o saatlerde istiyorum ama 8.30-9 a kayıyo son uykuyumu ayarlayamıyorum acaba

15.30 en geç 16.00 da bitiyor ama doğduğundan itibaren hep 19.00 20.00 arasi uyduugu icin alisti galiba 18.00 da uyansin yine ayni saatte uyuyor.

Maşallah diyelim

Bazen evet kendi ortamını atiyo gün içinde iş yapıyorum ediyorum ama iki kişi evde ne kadar ses yapabilirim ki seste uyusun ama dışarda falan seste gündüz uykusu rahatça yapabiliyo

Banada oyel diyolar bebektir çık misafir falan olmuyor boule gibisinden konuştular ama kızımı ihmale gider tam gelişme çağları büyümeleri gerek sağlıklı bir şekilde bu düzeni oluşturdum şimdi bozmak ne kada mantıklı ne kadar bebeğe bu düzenden mahrum birakyim

Ben mecburı 1hafta şehır dışı yaptım ama okdr kalabalıltı ki alışık olmadığı için strese girdi ve herkesin su saat yatır elleme uykusu gelince uyur vs vs 2 gün geç yatırdım yine aynı saatte kalktı ama çocugum huysuzlaştı çok gezmeye gitcek çevrem yok burda o yüzden ben o yönden düşünmüyorum ama onu düzenini bozmak ona eziyet

Benimde bebegim 4 aylik gece uykusuna 20.30 da geçiyor basindan beri bu sekilde uyguladim sabah 6 sa uyaniyor 7 gibi tekrar uyuyor

Bizim evde iki tane abisi var akşama kadar okul olmadığı sürece kavga gürültüyle geciyo çocuk istesede erken yatamiyo bizimkilerde babası gelmeden yatmiyo o yüzden tam düzen yok bakalım 3 aylık tatilde bı düzene ugrasacam inşaallah basaririm​:sweat_smile: bide bizimki hasta 1 aydır geçmedi öksürük antibiyotik kullandı gecer gibi oldu geri başladı uyutmuyo geceleri bu ara 10 11 gibi uyuyo sabah 8 gibi kalkiyo ama tabi oksurup uyandığı için 3 4 kere emiyo gece çok değil ama rahatlamak için belkide şu hastalık bı gecseydi çok yordu kuzumu​:pleading_face:

Benim ki de sabah dokuz uyanır bı saat en fazla iki saat kalır gene uyur sonra öğle uykusu sonra ise ikindide yatarsa akşam erken yatmaz ikindide yatmasa.sekiz dokuz gibi uyur tabi kendi evimdeysem annem gile gidersem.dizen bozulur