Merhaba hanımlar bebeğim 6 aylık ek gıdaya geçiyoruz günde kaç ml su vermeliyim?
Osman gönülal 9 aya kadar su vermeseniz bile olur demişti anne sütünden suyu alıyor diye mama kullanıyorsanız da suyla yapıldığından gerekmiyor diyordu ama siz yine de iyi araştırın
Doktorumda öyle dedi yeterli suyu alıyor ama ek gıda geçtigin zaman ver demişti bizde geçtik. Ve ben sütten alıyor diye su vermiyordum dün 30 ml verdim ve 4 gündür kabız olan bebeğim kabızlığı gaz sorunu anında geçti o kadar rahatladiki. Ama fazla yada az veriyormuyum kaygısı oldu.
Su ver ya benim doktorum su ver ek gıdaya geçtiği için hatta 7. Ayında günlük en az yarım çay bardağı mutlaka vermiş ol dedi . Ve sadece anne sütü ile besleniyor mama kullanmadım ek gıda ile birlikte su gerekliymiş
Bende öğrenmiş bari. Demek ki verirsek daha iyi olur azıcık azıcık verilebilir
Ben günlük 30 ml kadar veriyorum severek içiyor sadece mama içiyor beni de emmiyor o yüzden ek gıda da yiyince ben günlük veriyorum suyunu
Ben biberonla erisebilecefi yerlere koyuyorum o gidip alip içiyor. Doktora sorduğum da icebildigi kadar içsin demisti bi gunde 2 biberon su içtiği oluyor
Anneme yada diğer insanlara kalsa günde 30 ml yakın su verecekler ver ver ciğerleri kurur diyolar yaz olsa anlarım belki de kışın gerek yok bence illa vermek isterseniz de çay kaşığıyla 1 2 tane verebilirsiniz
Bu arada benim bebeğim 3 ay 7 günlük ben ondan vermiyorum siz ek gıda olduğu için verebilirsiniz![]()
Biz 5 aylık olduk dün doktorumuz dedi ki yavaştan tadımlara başlayabilirsin ama su vermesende olur şimdi ![]()
Bütün doktorlar farklı şeyler söylüyor ya ![]()