Kızlar bebeklerınızın saçlarının daha hızlı ve gürleşmesi için ne kullanıyosunuz
Evettttt güzel bir konu hortlatalim
Bebekleriniz için saç uzatma sirlariniz nedir hanımlar bende merak ediyorum![]()
Harbiden ya benim kızımın saçları da çok az ve seyrek nasıl uzatıp gürleştircez![]()
Benimde kafamda dönen sorulardan biri uzasın istiyorum biraz daha çabuk ama sıkıntılı olmuycak şekilde bende burda bekliyin![]()
Bi arkadaşım kızına argan yağı kullandığını söylemişti
tabi hangi ürünü kullandığını bilmiyorum ama güzel uzatma etkisi varmış. Bebeklikte hiç saçı yoktu kızının, şimdi çok uzun ve çok güzel. Ben henüz uzatmak için bir ürün kullanmadım yavaş da olsa uzuyor diye ![]()
Bizimki kel dogdu 6. Aydan sonra yeni yeni uzamaya başladı.Her şampuanda bebeklere iyi gelmez derler, baştan beri mustela kullanıyorum hiç değiştirmedim sirf bu saç muhabbetinden dolayı değiştirede bilirim, artık 15 ayı geçti.Bu konuyu biraz forumlarda araştırmıştım hatta ama konu paylaşan kişileri inanılmaz linclemisler çok şaşırmıştım
Aa şampuanla ilgili olacağını hiç düşünmemiştim, Zeynebin de çok çok az saçı vardı hep erkek zannedilirdi daha yeni kız olduğu anlaşılıyor ![]()
Bize bile her şampuan iyi gelmiyor ki onlarda aynı ![]()
![]()
Ama Ecenin kıvır kıvır saçları var şu an maşallah çok güzel, gayet uzun geldi bana. Kıvırcık olduğu için de anlaşılmıyor olabilir uzadığı
Evet canım kıvırcık olduğu için belli olmuyor aslında uzun ama bağlanacak kıvamda da değil şekil veremiyorum arkalara falan yavrum daha doğmadan 3 kutu dolusu toka almıştım daha %90 i hiç açılmadı ![]()
![]()
Doğru
ben başlarda kızıma incia kullandım, sonra sivenoya geçtim. Ama ikisi arasında pek fark görmedim dikkat etmedim ya da. Sadece incianın kokusunu daha çok sevmiştim. Sivenonun kokusu baharatlı gibi geldi biraz.
Ahahah ben de aynı, toka kutusu bile aldım kocaman ![]()
![]()
![]()
Kokusu kalıcı mı peki, ben mustelanin kokusunu 24 saat ancak alıyorum ![]()
İncia kalıcıydı bence. Ama 24 saatten fazla kalmıyordur o da herhalde.
Kafaları çok terledigi için yerini ışık hızında ter kokusu alıyor ![]()
Evet ya bizimkinin de sadece başı terliyor hep
ama bizim ev en fazla 22 23 derece oluyor o yüzden pek terlemiyor uzun zamandır ![]()
Benim kızda öyle ya saçı kıvırcık ya toplanicak şekil verilcek kıvama gelmedi benim saçım Cook gurdur ve uzundur biraz geç üzüyor sanki gurlesmesi zamanla ama uzaması çok ağır ilerliyor .Sebamed kullanıyorum, 24 saatten bı tık fazla kalıcı evet kokusu ama 2 günde bir yikamama rağmen yıkamaya doğru anca kokusu bitiyor bende uzatan şampuan hangisi acaba onu merak ediyorum. Belki uzun saçlı bebeği olanlar ne kullandığını belirtir etkili olur diye bende değiştirebilirim
Ben bunu akşam arastircam yazarım buraya da ![]()
![]()
önde de minik minik bebek saçları var ya onlar asıl sanki hiç uzamiyor saçta sık olmayınca bazı yerler aşırı seyrek nerdeyse deri görünecek ![]()
Büyük sevaba girersin İnan![]()
bende sanki uzuyor o bebe saçlar ama coook geç uzuyor yani bazı bebeklerin çok yoğun üstelik kestirdikleri halde hani sürekli yıkandığı için olmaz bende yıkıyorum sürekli şampuan kullandıklarımiz da değil esas neden olabilir onu merak ediyorum bende Rapunzel gibi upuzun saçlı kizlarimiz olur inşallah ![]()
![]()