Ailem evim esim dostum kalabalık aileyiz gelen giden cok calsian anneyim kizima ailem vs bakiyor kizim ses den rahatsiiz oluyor mudur ben butun gun yokum icime dert oluyor baska cozum yok
Ben kızımı alıştırdım dogduğu günden beri alışkın her ortama sadece uyuduğunda sessiz bir ortam olmalı o kadar
Ben ninni aciyorum kisil tonda uyanana kadar caliyor dis seslere karsi
Buda iyi ama bazen olmuyor
Evet malesef her zaman sesli ortamda uyumuyor dun mesela kina vardı bangır bangir seste uyudu ama evde en ufak sese kalkıyor
Bebekler okadar degisikki evde çıt sesine kalkiyo kizim ama misafir geliyo ses gurultu oluyo duymuyo bayramda köydeydik evde inşaat vardi sesi anlatamam baya vardi o sesde uyudu eve geldik çıt sesine kalkiyo
Koruyamıyoruz ki yani ben koruyamıyorum açıkcası çok korumak taraftarıda değilim doğduğundan beri yüksek sese hakim ama yinede bazen korkuyo irkiliyor. Dün babam anlamadan bağırdı oyun oynuyolardı aslında ikiside bağırıyodu birbirine ama babamın çok çıkdı demekki nasıl korktu yavrum sadece dikkat edilmesi yeterli bence aman sessiz konuşun gürültü olmasın vs bu kadar da olmamalı dozunu ayarlamak önemli. Kalabalık da çocuklar daha rahat ediyor zaten benim en çok dikkat ettiğin kötü söz bebeğim küçükken bile yanında kötü şeyler konuşmamaya dikkat ediyordum