Bebeklerimize neler gaz yapıyor

Kizlar onu yeme bunu yeme kızım çok gazlı bakliyat yemiyorum fasulyeydi mercimekti acılı ve baharatlı asla asitli içecekler zaten yok kavun bile gaz yapiyormuş ekmegime çikolata sürdüm kaynana yeme onu oda gaz yapiyomus dedi ama yedim ya onu hiç duymamıştım

Çikolatayi bebek zor sindirirmis ben de bir yerde okudum ben de aynı şekilde çok dikkat ediyorum yediklerime ama engellenecek bir şey değil maalesef gaz olayı agladiklarinds bile gaz yutarlarmis

Yaa öyleyse yemeyin o zaman o yuzdenmi sıkıntilaniyoki kuzum cok saolun

Bazen canım istiyor yiyorum valla ama çok yememeye çalışıyorum yediklerimiz önemli tabi ama sindirim sistemleri de gelişmediği için ne yaparsak yapalım illa olacak gaz sıkıntısı

Ayy ben doğum yaptım yapalı yiyorum sürekli canım çekiyor ama bundan sonra dikkat ederim arada bir yerim bı yemeyince fark oluyormu görrüm

Aynen yiyip yemiyerek de deneyebilirsiniz tamamen yetmeyince de olmuyor ne yazık ki bazen insanın canı istiyor

Evet gerçekten öyle sevmediğim kolayı bile cnm çekiyor tatlı yaptım yediğim halde cilolatanin yeri ayrı oluyor

Yaaa maşallah inşallah bnimkide rahat çıkartır gazını yapamadığı için sürekli.uyaniyor uyku düzenimiz pek.kalmadi

yumurta kuru fasulye salata bunlar gaz yapıyor ben kızım da farkettim normalde yumurtayı çok severim kızım için günde 1 taneye düşürdüm ondan da bişey olmaz

Pişme degil demi haşlanmiz gaz yapıyor yaa sabaha kadar uyumadik sersem oldum iyice gündüzde ben uyuyamıyorum bugün nelapcaz artık inşallah uyur rezene kaynatıp içtim

iki türlü de dikkat et seviyorsan bi tane ye hazır gıdalara yönelme acı yeme o da gaz yapıyor gazlı içeçek içme su çay soğuk cay meyve suyu falan iç