Bız 1 hafta sonra 4 aylık olacağız inşallah ![]()
Egzersızlere başladık her çocuk kendıne özeldır ve her çocuğun gelısımı farklıdır Tabıkı bunun bılıncındeyım ama merak ediyorum sizde durumlar nasıl?
Bız henüz dönemıyoruz benım destegımle zorda olsa dönüyor ama kendı dönemıyor henüz
Dört aylıkken dönmeye basli bizimki
Yaaa masaalh
benım benimde 40 ı çıkmadan kafasını kaldırıyordu .
Şimdi dönmesıni dört gözle beklıyorum bakalım ![]()
Masallah ne güzel . Zaten 4. Ayda başlıyormuş sanırım . Ama çoğu kısıden duyuyorum 3.5 aylıkta dönüyor Bızım bebiş dıyorlar ![]()
Bzıımkıde tam olarak böyle oda sureklı yapmıyo ama bunu
Döner inşallah tez vakıtte
bi yerde okumuştum sureklı kucakta olan bebekler zor dönuyormus
ne kadar doğru bilmiyorum
Bzıımkıde sankı tembel Bıraz
bı iki destegımle dönüyor hoşuna da gıdıyo hatta . Ama sonra yapmıyor dönmek istemıyo ![]()
Sert zeminde dönebiliyor aklınızda bulunsun yumasak yerde gömülüp kalıyor donemiyor .örneğin benim yatağımda donemiyor yumuşak diye yerde bide sert bı koltuğum var orada dönüyor
3 ay 1 haftalıkken döndü. Çok hareketliydi benim kızım
4 ay 10 günlük falandı dönmeye başladığında
Masallah ![]()
Bakalım bızımkı ne zaman dönecek ![]()
2 buçuk aylıkken yüz üstü dururken sırt üstü dönmeye başladı ve yan dönmelere şuan 5 aylık her yere dönüyor yerde yuvarlaniyor kendi etrafında dönüyor ![]()
Ohhh masallah kuzuya ![]()
![]()
Bizimki de 6 aylık olacak aynı dediğiniz gibi hiç dönme çabası da yok surekli kucakta yüz üstü yatmayı hiç sevmiyor oyun halisinda olursa hafif vücudunu ceviriyo gibi oluyo oyuncağa uzanmaya çalışıyor ama devamı yok ablası 4 aylık olmadan dönmüştü bekliyoruz bakalım ne zaman dönecek ![]()
İnanın çok yoruyor sürekli kucakta oturup sallanıyor ama bu zamanlarda bı daha gelmeyecek kısa bir süre sonra kucağınızda durdurmak isteseniz de durmayacak inip gezmek isteyecek bu zamanların tadını çıkartmak en iyisi
8 aylığız ne dönme var ne emekleme
Doktorunuz ne dıyo pekı ? Bazı bebekler de geç oluyormuş her bebegın gelısımı farklı işte bakalım bizimki ne zaman dönecek