Bebekleriniz nasıl uykuya geçiyor?

Bebeğim 13 günlük ve bazen geceleri uyanıyor ve uykuya dalmak istemiyor. Sallamak istemiyorum özellikle. Ama durmayınca da emziriyorum ve o şekilde uyuyor ve yatağına koyduğumda uyanıyor. Elimle poposuna pış pış yapıyorum ama o da kısa süreli etki ediyor. Memede uyumak istiyor napabiliriz ?

Emzik ve kundak faydali olabilir

Benim bebeğim de bugün 15 günlük oldu ve uyku düzenimiz hiç yok gazı mı var bilmiyorum bazen ıkınıyo uyumak istemiyo sadece emmek istiyo saatlerce emiyo sütüm olmasına rağmen emzik vermeye çalışıyorum tutmuyo tutsa çok rahat edcem yatağa koyduğum anda uyanıyo bilmiyorum nasıl olacak

Emziği alıyor ama sonrasında atıyor ve attıktan sonra ağlama başlıyor

Belki uygun emziği bulamamışızdır

Benim bebekde 26 gunluk bazen benim bebekde oyle oluyor gaz sancisi oluncada benim bebek emmek yada mmama istiyor karnina bakiyom davul gibi ama hala emmek istiyor sancidan dolayi gzini cikartinca rahatliyor. Cok fazla doymasi da bebekde hazimsizliga neden olabikir bazen bennm bebekde oluyir

Ya şimdi 13 günlük olduğundan çok sık besliyoruz ondan dolayı da mı rahatsız oluyor

Bugün bi tane daha aldırdım onuda tutmadı

Sizi mucize anneden hatırlıyorum doğumunuz zor geçmişti sanırım

Gazını nasıl çıkartıyorsunuz ben napsam da çıkmıyo

Evet cok zor gecmisti :woman_facepalming:

Benim bebeğim çok gazlı bir bebek olduğu için kucakta sallanmaya alıştı çünkü başka türlü rahatlamiyordu şimdilerde de battaniyesine sarılıp uyuyor

Her anne gibi gazlarla benim basimda derte . Bir suru yontem deniyom ama en alt gazini kendi cikartiyor da ust gazini ben cikartiyom en etkili yontem . Kucagima alip sirtina vurmak ve kafasini belini dik tutmak .

Benimde sizinkine yakındı diyebilirim :blush:

Bende bi türlü yapamıyorum sadece altını değiştirirken bacaklarını yukarı kaldırınca kendi yapıyo bende biraz öyle egzersiz yaptırıyorum

Aman keske kotu dogum animiz olmasa ya insanlar iyi davransaydi bende o kadar travma olmazdi .ben hala kendime hayret ederim . Dogum yaptim dikis atildi hepsini hissetim bide nasil tek basima ordan kalktim da dikisli dikisli ustumu giydim kendi bezimi bile kendim taktim valla simdi olsa yapabilir miyim bilmiyom …

Ben cok fazla yaptiriyom egzersiz ama dedigin gibi olmuyor kaka yapacak vakti kendi cikartiyor zorla ya zorlaya .

Daha cok kucuk bebeginiz, benim bebeğimde memede uyurdu. Buyudukce, uyaniklik suresi artikca bıraktık. Zamanla duzene giriyor. En szindan gece uykusu icin rutin olusturmanizi oneririm ve kundakta uyutmanizi.

Çok zordu ya benimkide devlet de yaptım çok uzun sürdü suni sancıyla

Kakası nasıl sizin bebişin benim kızım ishal gibi yapıyo