Merhaba arkadaşlarım. Sorum doğrudan başlıkta ![]()
Benimki aşırı erkenciydi 9- 10 diyebilirim ![]()
Benimde 9-10 aylarında desteksiz durmaya başladı
10 ay 12 günlük hala desteksz durmuyor emeklemiyor daa![]()
Ay maşallah çok iyi.
Maşallah ne güzel ![]()
Bizimki de 9 aylık olmak üzere emeklemek şöyle dursun yüz üstü olmaktan nefret ediyor. Emeklemiyor bari ayağa kalkar mı diye ümit ediyorum
o yüzden merak ettim bebişlerin ne zaman ayakta durduğunu ![]()
Merak etmeyin yakındır onunda ayağa kalkması bazı çocuklar emeklemeden yürüyor onu da göz önünde bulundurun, yürümesi içinde şuan erken oyuzden zamanı gelince rabbim o izni verince hepsini yapıcakdır
Bebeğim 9 buçuk aylık. Emeklemeye dair gram çabası yok. Desteksiz oturuyor, dönmeyi yapıyor. Desteksiz ayakta duramiyor. Koltuk kenarına destekle biz teşvik etmeye çalışıyoruz. Ben de emeklemeden yürümüşüm. Bana çektiyse direk yürümesini bekliyorum ![]()
8,5 aylik bir haftadır desteksiz 5,10 saniye duruyor .. çok hevesli bir yuruse zaten ağızıma tükürdü ![]()
![]()
Simdiden kök söktüruyir.
Cekmece ,balkon,gardolapdaki coraplar mi dersin yeter ki ben tuvalete gideyim . ![]()
![]()
gözü sende demekki “ah bir uzaklaşsa” diye ![]()
Valla oyle ![]()
![]()
![]()
![]()
Bebeğiniz koltuğa tutunarak kalkmaya çalışıyor mu peki ? Bizimkinde o da hiç yok.
Benim kızımda 10 ay 16 günlük emekliyor kanepeden tutup ayağa kalkıyor üniteden falan kalkıyor tutunarak adım atıyor ama ellerini bırakıp desteksiz duramıyor hala korkuyor sanırım ![]()
Oğlum 13 aylık aylık olcak daha yeni yeni ayakta durup adım atmaya başladı
Hayır kendisi tutunup kalkmaya çalışmıyor, ben kaldırıp tutunduruyorum o zaman duruyor![]()
Durum bizde de aynı
Şu aralar yüz üstü dönüp belini kaldırmaya çalışıyor. Galiba emekleme pozisyonuna gelecek belli bir süre sonra
9 ay 4 günlük, sürünerek her yere gidiyor ama emekleyerek sadece bir kaç adım gidiyor. Ayağa kaldırınca sağlam basıyor ama asla duramıyor desteksiz. Ben yürütece de koymamıştım, 1 haftadır annemdeyim burda ara sıra koyuyorum ama öyle çok ilerlemiyor sadece oturuyor. Ben koltuktaysam o da yerde yanıma kadar gelip tutunup ayağa kalkabiliyor ama çok zor tutunuyor düşecek diye korkuyorum. Neyse ki sadece ben koltuktaysam bana gelmek için öyle yapıyor.
Yürüteç diyince aklima geldi,ben de yürütece koymamiştim o zaman daha iyi basiyordu. Bırakınca birkaç saniye kendi başına kalıyordu. Ama yürütece koymaya başladıktan sonra eskisi gibi sağlam basmıyor. Çabucak dizlerini kırıyor. Sanırım yürütecin oturma yerine alıştığı için oldu.
9-10 aylık falandı ayakta durup tutunup kalkıyordu tutunarak adımlıyordu 11 aylıkken tam yürüdü. Fakat her bebeğin gelişimi farklıdır.