9 aylık olduk çok şükür . Bazen emip geri uyuyor dabah haliyle heöen süt istemiyor ama ek gıda yer . 2. Kes emzirip ek gıda 11 12 gibi mi verem kahvaltıyı siz 8 9 gibi mi yaptırıyorsunuz
Benimki bazen 12de bazen 1de ,o saatlerde uyaniyor diye
19 aylık canim ![]()