Bebeklerinizi dışarı çıkarkeen nasıl gydrsnz

Burası 34 derece babamın evinde ilk defa çıkaracam yazın kolsuz giydrmek istiyorum elbise altına külotlu çorap olurmu bi hafta önce midesini üşütmüştü şimdi bu şklde çıkarsam sorun olur mu sizce

Ben ordudayim 3 gün önce ince uzun kollu bı elbise altına muz çorap gibi bişey giydirdim disarda çorabı da ayakkabıyı da çıkardım neyle taşıyorsunuz bilmiyorum ama ben kısa kol ve şort la çıkarıyorum yanıma bi hırka bide muslin örtü alıyorum ki deniz kenarı bazen esebiliyor serin olabiliyor uyuyor falan tabi her koşulda da yedek zıbın bı kıyafet bez ıslak mendil su atistirmalik mama daha alıyorum nolur nolmaz :rofl::person_facepalming:t2:

Bende senin gibi bebek cantadi var. Oyuncagina varana kadar tasiyirum yanimda ..kendimi kanguru gibi hissediyom​:joy::joy:

Valla kucağımda hiç taşımıyorum ben bide kanguru da hiç kullanmadım hep bebek arabasi, altını da tepeleme dolduruyorum bu yüzden :rofl: sadece annemlere giderken dolmuş mesafesinde kucağımda götürüyorum o zamanda anne-bebek çantası falan olmuyor daha eşimin eskiden gurbete giderken kullandığı kocaman baya kaliteli bi sırt çantası var onu dolduruyorum :rofl: valla o kadar çok şey alıyor ki hayret ediyorum bazen bı tek o an sırtımda kocaman gezgin çantası kenarları suluk biberon bi taraftan oyuncak sallanıyor :rofl: kucağımda çocuk Allah’tan yaz geldi de en azından çocuğu ince giydiriyorum yoksa astronot tulum kayıyordu çocuğu mu tutayım çantayı mi telefona mi bakayim kartı mi cikarayim :rofl: ama güzel yanı herkes acıyor su galiba yardımcı olmak isteyen çok oluyor​:rofl::rofl: