Önce tartıya kendim çıktım sonra bebeğimle çıktım
Böyle tartan var mı aranızda doğru mudurr sonuçlar
Evet bende dediğiniz gibi tartiyorum doğru gidiyor![]()
Bende öyle tartiyorum ama sanki 1 aydır aynı kiloda anlamadım
Çok mutlu oldum şu an![]()
Sağlık ocağına gidin isterseniz içiniz rahat eder
10 gün sonra 5 aylık kontrolü var doktor getir demişti o zaman anlarız almış mi almanis mi..3. aydan sonra yavaşlıyormus kilo alımı 800 1000 arasiyken 500 700 arası oluyormuş
Hayırlısıyla alır kilosunu inşallah ![]()
Bence bu her bebekte geçerli değil oğlum 3 gün sonra 7 aylık oluyor hâlâ 800/1000 gram alıyor ![]()
Beslenmesi nasıl mama ek gıda anne sütü
Bizim de 5. Ayda sadece 200 gr kadar kilo aldı. Ben de evde tartıyorum sürekli, şu an 5 ay 17 günlük ve 5. Ay kontrolünden beri de hiç kilosu değişmemişti. Tartı arada daha düşük veya daha yüksek gösteriyor genellikle onun ortalaması kadar çıkıyor kontrolde. Sadece anne sütü alıyordu 2 gündür mamayı daha çok teklif ediyorum ara sıra içmeye başladı. Tartıda biraz daha artıyor gibi kilosu. Sütüm yetiyor aslında doyup kendisi bırakıyor çoğunlukla ama demek ki hem bazen az geliyor hem de sütün kilo aldırmıyormuş fazla. Umarım bundan sonra daha çok kilo alır, zaten çok küçük doğdu üzülüyorum ben de şu 2 aydır
Bi deli brn değilmişim. Mutlu oldum bak şimdi ![]()
Hahah aynen![]()
Bende oyle yapiyom simdi de kendini cikartim tartiya . 7.20 cikti
bence anca qlmistir cok haraketli bir bebeye sahibim . 5 aylik olduk .. 4 aylik kilosu 6.800
Maşallah gene de iyi benimki zayıf kaldı ![]()
Benimki 3090 doğmuştu 4 aylık kilosu 6700 şu kıyafetle şimdi kaç bilmiyorum 18 imde bakacam 5 aylikta iste sütüm yetiyo eminim çünkü curk curk ses geliyonher emisinde ama almiyo mu acaba diyorum
Nerdeyse ayni gidiyir
bnki de 3.650 dogdu .4 aylikta 6.700 simdi 5 aylikoldu 5 ay kontrolü yok 6 ayda bakcaz
Ben 3. Ayda götürdüm doktor her ay gelme 5. Ayda getir dedi ek gıdayı soracam bide
He iyi bklm .
Sadece anne sütü yeni yeni ek gıda birde
Masaallah
Allah sütünüzü bol etsin