Bebeğim 8 aylık yataga bıraktıhımda uyuyunca uyanınca bakıyorum 3 4 tek dökülüyor hep normal mi sizce
6.aydan sonra saçlar büyüme evresine giriyormuş doktorlar öyle diyor ama 3-4 tel çok değil normaldir bence benim kızım da 4,5 aylık bu aya kadar hep döküldü yeni yeni durdu arka bölgesi düz yatmaktan kelleşmişti orada da çıkmaya başlamış kökler
4.aydan sonra dökülmedi hiç uzamaya başladı.
Benim bebeğim 4 aylıkken saçlarını dokmeye başladı her yeri sacdi ben sifira vurdum suan daha güzel çıktı ve daha gür oldu
3,5. 4 aylikken basladi . Cok siddetli bir dokulmesi oldu bizde amerikan trasi yaptik.