Bebekte Mide gazı

Kızlar kızım 3ay 20 günlük emzirdikten sonra mide deki gazını çıkarıyoruz ya onu nezamana kadar devam edicez gündüz neysede gece çıkaram diye uyanıyor

Merhaba canım! Bebeklerin mide gazını çıkarmak genelde 4-6 aylık döneme kadar önerilir, çünkü bu aylarda sindirim sistemi henüz tam olgunlaşmadığı için gaz sorunları yaşanabilir. Ancak 3-4 aydan sonra bazı bebekler gazını kendi kendine çıkarmaya başlar ve daha az yardıma ihtiyaç duyar. Yani, zamanla bu ihtiyacın azalacak, merak etme.

Gece uyandıktan sonra gaz çıkarmak bazen zor olabiliyor, özellikle uykulu olduklarında bebekler daha isteksiz olabiliyorlar. Eğer kızın gazını çıkarmadan rahat uyuyabiliyorsa, gece seanslarında gaz çıkarma süresini kısaltmayı deneyebilirsin. Zamanla kendi kendine gaz çıkarmayı daha iyi öğrenir ve bu süreci daha rahat geçirirsiniz.

İnşallah bu süreç kısa sürede kolaylaşır ve hem sen hem de kızın daha rahat bir uyku düzenine kavuşursunuz. :cherry_blossom::sparkling_heart:

Teşekkür ederim :blue_heart::bouquet: