Kizlar 1 aylık bebeğim var gaz problemi vardi onu hallettik ama hiç uyumuyor ve sürekli ağlıyor doktor bir problem yok dedi ben sigara kullanıyorum ve çayı çok içiyorum acaba bebeğe huzursuzluğu ve uykusuzluğu onlar mı yapıyor
Canim valla iyi bisey degil evet ama cay sigara bende kullaniyorum uykuz duzenimiz var 3 aylk olucaz
Normalde doğumdan sonra bırakmıştım ama bebeğim hergun ağladığı için tekrar başladım sıkıntıdan artık çaresiz herşeyden supheleniyorum
Venim bebeğim 5 aylık hala ağlıyor huzursuz bebektir seninkide
Yaaa Allah yardımcımız olsun
Benim bebekte 6 günlük daha uykusumu oturmadı ne tüm gün uyuyor gece uyanık sarılıkta oldu bir tarafdan bence siqarayi ata biliyorsan çabala at sanada zarar bebeğinede
Geçmiş olsun inşallah çabalıyorum bırakmak için