Kızlar merhaba 6 aylık olduk bebelac 1 kullanıyorduk 2 numaraya geçtik ilk defa kullandım çok ağır balık kokusu gibi bir kokusu var biberondan bile gitmedi kokusu dün gece başladım aksi gibi bebeğim içmedi zaten bende vermek istemedim ama çok zorlandığım bir geceydi yaşayan varmı acaba bu durumu 1 denmi devam etsem son kullanma tarihi falan herşey normal
Mamaların hepsinde o koku oluyor . Sizin bebe 6 ay olmuş iki numara kullanmak gerek . Ama sevmiyorsa mecburen değiştirmelisiniz.Biz de 7 ayligiz. Günde iki ya da üç kez veriyorum mama , neredeyse tüm mamaları çok kustugu için denemistik, su an mamamil marka keşfettim bunda kusma olmadı çok şükür , 2 numara kullanıyorum, balık kokusu çok çok az geliyor
Teşekkür ederimyanıtınız için 1 numarasında böyle bir koku yoktu ya bu çok kötü mamamil bim de görmüştüm o değilmi bizde gün içinde 1 2 kere içiyor en fazla ek gıdaya doktor önerisiyle erken başladık gıdalardan besleniyor ama gece 2 3 kere kalkıyo en az
Bizde ilk 3 ay bebelac gold kullandık sonra bebeğim istemedi sma ya geçtik son olaylardan sonra tekrar bebelac aldım 2 numara kullanıyoruz hafif Bi koku var sadece
Yok bizdeki baya kokuyor biberona sindi kokusu çok ağır belki paketlemede falan bişey var bilemiyorum
Bizde sma kullanırken paketin biri aşırı yoğun kokuyordu incelemeye gönderdim
Ben kullanıyorum hiç koku almadım trendyoldan sipariş ediyorum yetişmediği zaman da A101 den alıyorum çok şükür daha böyle bir durum yaşamadım