Merhaba bebeğime ilk aylarda bebelak gold kullandık aşırı gaz yaptığı için bıraktık dördüncü ay sonunda gaz problemimiz geçtiği için tekrar kullanalım dedik yine aynı sorunu yaşadık yani açtığım bir paket boşa gitti. 2 gün önce açtım kullanmak isteyen olursa kargo karşılığında gönderebilirim