Arkadaşlar merhaba 7 aylık kızım var doğduğundan beri Molfix kullanıyorum prima ve goon denedim Prima kısa sürede sızdırma yaptı goon da biraaz sert geldi bana. Alerjik pişik yaşıyoruz son 3 aydır oyuzden tekrar bez arayışındayım hemşiremiz bebem naturali önerdi kullanan varmı memnunmusunuz