Bebem yanimda yatmak istiyor

Evet kizlar çok güzel duygu çok hoşuma da gidiyor ama çok yoruldum :frowning: akşam uykusunda yatağına yatirsamda bir saat sonra sipa aglayarak uyanıyor , anne yani yatağı olmasına rağmen iyice kokumu almak istiyor , kucağıma alıp sakinleştirir tekrar yatırıyorum vaziyet aynı. Sonunda yenilip yatağımiza alıyorum anında sesi kesiliyor . Koku , sıcaklık, ten teması istiyor .Zaten harap ve bitap düşen ben , yanımizda diye ne sağa ne sola donebilip yatabiliyorum .Bunu nasıl yenicem tecrübeli hanimlar imdatt

Vala 14 aylık oğlum doğduğu ilk günden beri koynumda uyuyor ve ben hiç rahatsız değilim bı zaman gelicek kendi uyumak istemicek

11 aylık kızım doğduğundan beri aynıyız sallanarak asla uyumaz yanımda yatar öyle yüzünü gözünü seve seve uyuturum . Pişman değilim geçen de bir video görmüştüm toplum için de bu konuda ay yanında yatırma normal değil diyorlardı diğer tabiattaki hayvanlardan örnek vermişlerdi aslanından kuşuna kadar annesinin dibinde uyuyor yavru :melting_face::hatching_chick:

Zorlukları var tabi gittiğim yerde bu konudan dolayı burnumdan gelir ama yine de kızım öyle istiyor ve bir gün yanımda istesem bile yatamayacak ben öyle düşünüyorum

Yanımda yatırıyorum ama yerine koyuyorum sonra tabi başlarda biraz daha uzağım ama yatağıma koyuyordum

@Talham @AybikeKrp benimde çok hoşuma gidiyor sarılması kokumu istemesi.. benden başkası ile uyuyamiyor., bu çok zorluyor . Yerine koyduğumda yarım saat geçmeden kıyamet kopuyor . Özellikle ev dışı bir yerde olduğumda benim için ciddi sorun :frowning:

Az kaldı portakal :))) günler çabuk geçiyor bir bakmissin koynundan cikmicak , sana hiçbir iş yaptirmicak . Her an çok özel :two_hearts::heart::heart::heart:

Aynı :joy: malesef bizde öyleyiz de işte

7.aydan beri benim le yatıyor besikde yatmıyor dönemediği için sık sık kalkıyordu bı yanıma aldım alışti kaldı 13 aylık

1 ay dır aynı dert bende de var dun delı ettı uyutuyorum park beşığıne koyuyorum o gerı ağlıyor. Yanımda susuyor ama bn cok rahatsız oluyorum .Uyurken bazadan duser ya elıne koluna basarsam dıye ıkı buklum yatıyorum. Yanımda yatırıp alıştırmak ıstemıyorum ılerde ayırması cok zor oluyor.

Sımdılık gececi durum .gece ağlayınca yanıma almaya calısıyorum .gunduz besgınde uyutmaya calisiyom.

4 aya kadar kendi beşigindeydi sonradan üşürmü hasta mı olur korkusuyla ortamıza aldık biz ona o bize alıştık uyuyoruz beraber çok rahat uyku hali olmuyor tabi ki ama yaza kadar bu şekilde devam ederiz gibi :heart_eyes:

Benim kizimda çok gazlı olduğu için 1aylik olduğunda beri emerek yanımda uyuturuyorum başka çarem yok cunki inan benimde heryerim tutuluyor agrimayan yerim yok ama onun nefes alışı yuzunun güzelliği o kadar tatlı geliyorki ayy doyamıyorum yaa …Birde ben 3yasinda iken annemle babam olacak kişi boşanmişlar hiç hatırlamıyorum o zaman 17 yaşima kadar annemle yattım eskiden ayrı odalar yoktu imkanlarda yok annemin sırtı üşürdü sırtını sırtıma dayardi benimde ayaklarım üşürdü parçasının arasına ayaklarımı koyardım 17yil beraber yattık düşün :blush: ve 18imde annem hastalandı hastaneye götürdüler ve birdaha gelmedi kanser olduğunu öğrendik aylarca hastanede yattı annem orda bensiz uyuyamamiş bende burda annemsiz uyuyamadım o kadar boşluga dusdumki inanamazsin birbirimize çok bagliydik arkadaşim sirdaşim yoldaşim herseyimdi ben derdim sen olmazsan ben ölürüm yaşayamam annemde o şekilde derdi ve çok büyük konuşmusuz anlaşilan ellerimden kayıp gitti yazarken bile ağlıyorum onsuz hayatımın hiç tadı yok inan tabiki evlatlarimi çok seviyorum iyiki varlar onlar olmasa zaten hayatım tamamen boş olurdu ama ne evlat ne can yoldaşi annemin yerini alamıyor yani demem o ki nasıl olsa büyüyünce yatağı ayrılacak canım bugünleri gülerek hatirlayacaksin :smiling_face_with_three_hearts:Bazen korkmuyo degilim annem hastanip ölünce ben çok boşluğa düştüm bende annem gibi kızımla o şekil olmayı istiyorum bütün arkadaşlarim bana imrenirdi nasıl annen var diye ya banada birşey olurda evlatlarim bensiz kalırsa diyede korkmuyor değilim diyorum kızım azıcık buyuse annem diye sarılıp yatsak​:hugs:

Allah annenizin mekanını cennet eylesin. Aklınıza hiç kötü düşünceler getirmeyin evlatlarımıza cok güzel günler yaşayacaksınız inşallah :heart:

Ay Sinem :face_holding_back_tears:sen evlatlarinla çok yaşa emi sağlıkla mutlulukla huzurla , o kocaninda rabbim kalbine aşk sevgi muhabbet versin aranıza :palms_up_together:

Hayatın kanunu böyle doğan buyuyup gidiyor , gittiği yer cennet olsun anaciginin​:palms_up_together:

Amin Allah razı olsun inşallah cnm inşallah :palms_up_together:

Aminn aminn Allah razı olsun cnm çok güzel dua etmişsin cümlemizin inşallah diyim bütün anneler kadınlar mutlu olsun​:smiling_face_with_three_hearts::palms_up_together:

Ben de sendn sonra doğum yapmıştım aynı şekil bende korkuyorum allah korusun uykuda ölüm gibi sonuçta bide bizimkiler küçük

Sağlıkla büyüsünler insallah​:white_heart: