Bebişi temmuzda doğanlar sohbet edelim mi

Uykular nasıl
Ek gıda nasıl
Bebişiniz hareketli mi sizi yoruyor mu arkadaşlar

Gece oturuyor gündüz ayakta. Ek gıda sıkıntılı geçiyor. Birsey yemek istemiyor. Yumurta ve cevize alerjisi var. Süt ürünlerine alerjisi olmadığı halde yoğurt yediğinde ağız çevresi ve çenesinin altına doğru kızarıyor. Niye anlamadım :thinking: Çok hareketli bir bebek emeklediği için yerinde de durmuyor maalesef yoruyor :neutral_face: Sende durumlar ne ?

Ayy biz bir de her gün fizik tedavi uyguluyoruz. Çok yorucu bir süreçten geçiyorum. Ek gıda olarak ben de sizlerin fikirlerini almak istiyorum. Bu ara bebişim doymuyor

Merhabalar temmuz 18doğumlu kızım. Ek gıda kötü bir şey yemek istemiyor. 10gündir gece, gündüz uykusu denen bişi kalmadı. Saat başı kalkıp ağlıyor, elleri hep ağızda. Yürüteç aldık hiç inmek istemiyor. Zararlıdır çok kalması diye bırakmamamaya çalışıyorum ama çok seviyor.

Geçmiş olsun neden fizik tedavi uyguluyorusnuz. Doymadığını nasıl anlıyorsunuz.

Doğumda sağ kolundaki sinirleri hasar gördü . Brakial pleksus olarak geçiyor. Sütüm az gün içinde çok yoruluyorum . Sürekli yeme isteği var. Doysa çekilir diye düşünüyorum.

Teşekkür ederim bu arada :smiling_face:

Çok geçmiş olsun, Allah hepimize kolaylık versin :sleeping::sleeping:

AMİN inşallah :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face:

Merhaba benim oğlumda 23 temmuzda doğdu Henüz emeklemiyor yuvarlanarak geziniyor evin içinde ek gıda canı isterse severse yiyor istemezse asla agzını açmıyor uykular düzensiz yogun tempo ile gün geçiyor bizde

Yoğurt yediğinde bizde de aynısı oluyor ağız kenarları çenesi falan peynirlerde süt ürünlerinde olmuyor sadece yoğurtta gece uyumaz gündüz de yarım yamalak ek gıda binbir nazla çöpü benzer şeyi yaşıyormuşuz ondan cevap vermek istedim

Aynı gün doğum yapmışız :two_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Kızardığı yetmiyor gibi bir de kaşınıyor kaşıyıp kanatıyor öyle olunca da insanın canı sıkılıyor :pensive: Ek gıda işi böyle nasıl olacak bilmiyorum başka çocukları görüyorum maşallah o kadar güzel yiyorlar ki. Uykuya gelince de 1 saat oldu uyuyalı bugün erken uyudu. Cevap verdiğin için teşekkür ederim :cherry_blossom:

Bizde griple uğraşıyoruz sanırım sünnet oldugu için bizim oğlan emeklemiyor önce çok istekliydi. Yemek ben yediriyorum ama diş ağrısı olunca azaldı akşam corbasini içmedi. Şu hırıltımız bı gecseydi. Bu arada 5 temmuz doğumlu

25 temmuz doğumlu kızım ne emekliyor nede yemek de iştahlı sadece yüz üstü dönebiliyor geri donemiyor bir bağırıp tükürmesi var

2 gün vermedim ama tekrar vereceğim. 2-3 hafta sonra alerji doktoruna kontrole gideceğiz o zaman sorcam neden böyle oluyor vermemem gerekiyor mu diye

Benim bebekte de yok, süt ürünlerine alerjisi de yok ama kızarıyor. Sen süt alerjisi var mı peki baktırdın mı hiç ?

Çocuk doktorunun alerji doktoruna yönlendirmesi lazım sonra sıra alıp alerji doktoruna gideceksin test için gün verecekler . Koluna 15 farklı gıdanın damlasını damlatıyorlar hangisine alerjisi varsa orası kızarıyor

Bizim uyku düzenimiz kötü maalesef. 1-2 gibi uyanıyor 4-5 gibi bazen 6-7 gibi uyuyor daha sonra 8-10 veya 12 gibi 1 saat uyuyor en son uykumuz sabah 4-5 oluyor

12gün öncesine kadar 3 uyku uyurdu, hemde uzun uyurdu 2uykusunu . Ama 12 gündür kafasına ne eserse, artık uyumaya da direniyor :sob:inşallah dişini çıkarırsa rahatlar yavrum.