Bebişleriniz ne zaman döndü

Kızlar bebeğim 4 ay 12 günlük 36 haftalık doğdu dönmüyor hala sizin bebekleriniz ne zaman döndü

Dün doktora gittiim dönmesi lazım dedi bana egzersiz önerdi moralim bozuk eve geldim omuzundan falan tutup kaldırdı bwnimki yormadi kendini :rofl:

Benim kızım 5.ayinda döndü diye hatırlıyorum 36+4 te doğdu bizimki de

Siz egzersiz yaptınız mı peki bize yuvarlamamizi elini kendinin kurtarmasını soyledi ve omuzundan kaldırıp kendisinin atilmasi gerektigini söyledi

Evet egzersizler yapıyorduk doktor da sık sık öneriyordu zaten. Kafasını biraz geç tuttu ondan da sürekli egzersiz halindeydik.

Ozaman yapalım bizde kafamızı tutuyoruz

Benim kızım 3 ay 1 haftalıkken döndü. Bol bol tummy time yaptırın

5 ay 20 günlükken döndü

Benim bebeğim 7 ay 11 gunluk ne dönme var ne de emekleme yuz ustu ve sırt üstü yatmayi sevmiyor yaptıramiyorum anca oturcak baska bisi istemiyor

Vala hiç sevmiyor inan egzersizleri bile aglaya aglaya yapiyoruz

Glecekteki biz totomuz ağır demek ki :rofl:

Özeniyorum kendini eglendiren çocukları arkadaşımın bebegi bizimkinden 1.5 ay küçük masallah fildir fildir dönüyor emekliyor bizimkinde iş yok

Vala bizede doktor dedi tembel ayaklarini yere basiyor dikte duruyor kafasi falan destekli oturmasi iyi ama merak etme sonra cok hareketli oluyorlaemr 2.oglum basamazdi boynunu tutamazsi cok üzülürdüm 3.sınıf şimdi duvara tırmanıyor çok hareketli ilk oğlumda bebekken cok hareketliydi şimdi 4.sınıf yerinden kalkamiyor :rofl:

Ya bizimki de sevmiyodu şimdi kınanmayayım​:grin: ben arada sensory videoları açıyodum iki üç dk renkli domatesler felan

Ay o domatesler ilk oglumu resmen onla büyüttüm yemek yiyeceği zaman açıyordum zaten evde tv hep açık ses çok 2 abisi var birde telefona bulasmayalım şimdiden :rofl:

Benim oğlum 4 aylıkken dönmeye başladı 10 gün sonra 7 aylık olacağız sürünerek ilerliyoruz ama iş oturmaya geldi mi oturmuyoruz oturmayı bilmiyor istemiyor her çocuğun gelişimi farklı işte 1 haftaya falan dönmeye başlar bence​:smiling_face_with_three_hearts:

Oturmayı ve basmayı çok seviyor inş döner bakalım