Eşimin annesi çağırdı kızımın uyku saati yaklaşmıştı gitmek istemedim trip attı neymiş fazla iyi anneymişim. Gitsem uykusu düzeni bozlucak salıncakta hop uyuyor başinda saçma sapan muhabbetler emziriyorum hiç müsait değil evleri birde eve geldiğimde uykusınu bekle 12falan buluyor sonra ki uykusu salla gece tekrar dan uykusunu almış gibi uyanıyor eşim öyle yardımcı olan biri değil iki oynar koyar. Yoruluyorum onun uyıdığu saatler dinlenmek için tek vaktim gündz uykularında yemek ev derken vakit kalmıypr sabahları erken kalkıyo birde . Çok mu üstüne düşüyorum sizce
Dk başi gidiyorsaniz sorun etme ..
Ama ayda yilda bir gidiyorsaniz esiniz hakli bence .
Soyle dusun ayni seyi sen deseydin esin de baska bir bahane uydursaydi alinir miydin ?
Ama dk basi gidiyorsan bebeginin duzeni on planda olmali cok gucluk cekiyorsan ..
Annesi her sabah bizde daha bu sabah gördü torununu. Ve izin günleri hep onlardayız o bnim ailem yanına ender gelir. Onu geçtim gerçekten kocamdan çok görüyorum annesini her seferinde zile basar asla saat kavramı yoktur birşey demiyorum.sıkıldım bna kalan zaman 7 8 den sonrası.
Hayır abartmıyorsunuz. Ben gündüz uykularını bile geciktirmemeye çalışıyorum hastanede bile olsam eşimle eşim yoksa bile rica ederek biriyle sallarım uyuturum. Benim bebeğim de sallanarak uyuyor saatinde uyumazsa sürekli uyanıyor. Eşim de bunu bilir akşama misafirliğe gitmeyiz, kabul etmeden önce de söyleriz bebiş uyuyor diye. Ona göre sessizce oturup giderler. Kimse için ne uykusunu geciktirdim bu zamana kadar ne de uykusundan uyandırdım görmediler sevemediler diye. Uyku saati geldiğinde annem babam görüntülü arasa bile açmam. Uyutuyorum der geçerim. Ki kaldı ki her sabah gören kaynanam olacak ooo. Abartmiyorsun yani. Abartan benimdir belki… İtirazı olan edebilir, edebiliyorsa etsin ![]()
Gayet normal valla bende sen gibiyim eğer uyku saati şaşacaksa kimse kusura bakmasın anne olarak sen zorlanıyorsun e bebeğe de zor huysuzlanacak… Başkalarına kalsa bı onlar çocuk büyütmüş arkadaş şimdiki çocuklarla eski çocuklar arasında kendimce dağlar kadar fark var zorlar Cidden… Bide herkes dayanıklı olamaz ki güçlü olamazki ben yoruluyorum valla ve çocuğum huzuru daha önemli nokta…sen bildiğini oku bacım
Kendi aileme asla kararımı sorgulamıyor çektiğimi görüyorlar. Bunların işine gelmiyor kızım8ay 17günlük emekleyip yürüme denemeleri yapıyor tüm gün başındayım. Ay çok sağol
Akşamları işim oluyor gündüzleri görüşelim deyin, arama olur mesaj olur. Hatta yarın ben size geleyim deyin gidin. Arada bebeğinizi yarım saat da olsa bırakın acil alacagim vardı marketten diye çıkın. Biraz uzatın süreyi. Biraz bebekle kalsın ugrassin. Başına bir şey gelir mi diye korkabilirsiniz ama o daha çok korkacak annesi yanında yok diye eminim. Baktı olmuyor anlayacak o da beni kullanıyor diyerek pek istemeyecek sık görüşmeyi. Zaten hep bizimlesin ya sana güveniyorum da gidiyorum deyivereceksiniz şunu şunu yediriver suyunu içir ben hemen gelcem deyip çıkın arada. Hem kendinize zaman olur. Ben olsam böyle yapardım. Eşime de bir şey diyemezdi. ![]()
Onu yaptım bebeğim besin alerjisi var alerjik şeyler yedirmiş bir de yedirirken elliyle tepiyor zorluyo çocuğu kendi menopoz a giriyor sanıyorki herkes yanıyo oradan gelince hep hasta oldu
Öfff en sıkıntılı dönem hiç çekilmez. Neyse o zaman bırakmayın hiç. Herhalde aynı apartmandasiniz. Yemek saatinde olmasa bile uyku saati geldi deyip alıp çıkın . Zamanla alisirlar. Arkadan sözlerine bakışlarına aldırmayın. Benimki ben 5 tane büyüttüm demişti ben de sana yetmiştir o zaman bu benimki demiştim. Yapacağım şeyleri ve düzenini ben bilirim.. Bir kere o torba ağzı büzmek gerekiyor acı da olsa
baktınız güzel sözden anlamıyor, önce zilin üstüne zile basmayın bebek uyuyor yazın. Bebeğinizi uyuturken tel sessize alın. Arama gelirse mesajla dönün uyuyoruz diye. Zile de basarsa zili sökün. Kameralı zil var burada annemlerdeyim zilin sesini kıstım. Ayarı varsa öyle kısın siz de.
Hiç kendini suçlama çocuk bu yani rahatsız olacagini biliyorsun niye bile bile bütün düzenini bozasin ki çocuğun başka zaman mi yok, cocugun düzenini stresini düşünmek fazla iyi annelikse öyle olmak en güzeli müsait bi zamanda gidilir gerekirse sıkma canını
Haha harikasın
ben de oyleyimdir net yani çocuk var bu evde ben zaten hayatimi çocuğa göre ayarlamaya çalışıyorum bi başkası gelip bozamaz
Kesinlikle siz en doğrusunu yapıyorsunuz. Bebeğim 8 buçuk aylık ve biz 8 buçuk aydan beri akşam gezmesi olayını unuttuk. Ziyaret etmemiz gereken tanidiklarimiza gündüzleri gidiyoruz. Sizin de dediğiniz gibi bebeğin bir uyku saati oynayınca neredeyse 1-2 gün uyku düzeni değişiyor. Bu da biz anneler için yorucu bir durum oluyor. Size iyi anne vb. Sıfatları istedikleri gibi taksınlar. Tam tersi sizi tebrik edip size gıpta ile bakmaları lazım.
O kadar uzak ki evim istiyorki bni herkesten çok sevsin ağzı ile diyor
bizim kamerali bakayım bi . Laf arsızı siz bni yanlış anlıyorsunız diyio acitasyon yapıyor
Eşim kökü bozuk galiba çekiyo o yöne yoksa bnimde kendimce düzenim var annesinn laflarıyla geliyor
8aydır tek güzel kelime yok bugün dedim yapamıyor muyum fazla iyi bakıyorsun dedi kala kaldım alerjik bir bebek kızım. Kıymet bilen olmadıktan sonra
Ahaha ay bilmez miyim hep yanlış anlasilirlar , niyetleri çok iyidir
ben yanlış anlamadım sen şöyle diyemedigin için böyle dedin diye önüne koyacaksin lafını bak bir daha der mi öyle
hâlâ öyle demek istemedim derse nasıl demek istedin buyur anlat diyeceksin. Böyle kıvır kıvır nereye kadar sıkışınca da ağlarlar eyyy çok iyi biliriz biz bunları mastır yaptık Ela hanimcim
istemediğiniz şeylerde net konuşun güzelce anlarsa ne âlâ
Sıralamayo ne güzel dedin ![]()
Ay ben aslında pamuk gibi hanım hanımcık biriyim ama sınır ihlali olunca cadı
oluyorum , çok fena ısırırım ![]()
![]()
Alerjik bebek zaten annenin her konuda 1 kez değil neredeyse 3 kez düşündüğü bir durum. Bebeğiniz ve siz çok değerlisiniz. Ve bebeğiniz büyüdüğünde hiçbir zaman bu bebeklik zamanlarına geri dönmeyecek. O yüzden sadece bebeğinizi ve kendinizi düşünün. Evinizin dışındaki insanları umursamayin. Bebeğinizle musmutlu günler geçirin inşallah ![]()
Abartmiyosun cnm bizde misafirlige yada kaynnam gile gidince aksam uyku saati geri kalkiyoruz saolsun esimde ayni kalkalim der annesi oturun der esimde uyku saati gidelim der trip atilck bir sey yok esin yanlis dusunuyo