Kızlar oğlum 4. Ayına girecek bi hafta kaldı. Şuan 5 numara bez kullanıyoruz hatta 6 ya geçebiliriz gibi gözüküyor. Bezi sıkı bağlarsam kesmeye başlıyo gevşek bağlıyorum o yüzden. Bantları birleşmiyo hiç bi şekilde. 5 numaranın bantlarında arada 2 cm boşluk var. 6 numarada ise 1 cm boşluk var ve çok rahat onun için. Ama bilemiyorum nasıl bu kadar çabuk büyüyo bedeni bezi yanlış da takmıyorum yani anlayamadım. 8 den sonra bez numarası da yok galiba ben napcam.
Sleepy kullaniyirum bende kizim 1 aylik oldu ve ben 3 numarali beze gecmeyi dusunuyom …bebegim en son 4. 700 sey yabilirsin bezlerin uzerinde kilosu yaziyir ona gore alabilirsin .mesla 3 numarali bez 5 ila 10 kg arasinda olmasi lazim siparsi verdim 2 numsram bitsin direk gecis yapcam 3 e
Bedenler markaya göre degisiklik gösteriyor sanırım. Ben Molfix kullanıyorum 6 aylık kızım 7 buçuk kilo 4 numaraya yeni geçtik. Bebeğiniz kaç kilo biraz büyük bez kullanıyorsunuz sanki. 2 cm boşluk iyi değil mi
7 kilo şuan ayy bilemedim siz böyle diyince şimdi kilosuna göre mi almalıyım acaba
Şuan 7 yada 7 buçuk kilo daha ölçülmedi kaç kullanmalıyım mesela o zaman
Biz 4 aylıkken 5 kullanıyorduk ama bizimki 9.5 kilo falandı o zaman. 6 aylıkken 6 ya geçeriz artık diye düşündük 6 numara bezler aldık ama şuan 8.5 aylık hala 5 kullanıyoruz. Sonraları ilk başlardaki gibi hızlı büyümüyor. 6 numarayıda gece bağlıyorum taşma yapmasın diye. Biz Molfix kullanıyoruz sleepynin kullanıyorsan onun kalıbı daha küçük. Fazla büyük bez kullanma paçaları çok açık durur rahat edemez
Ya bezin markasi onemli …bazi bez kaliplari kucuk bildigime gore . Sleepy 3 nunara bez 5 =10 kg arasi ama bakacagim eger bebegimin bacaklarini sikmadigi surece sorun yok bezi cirtcitli aliyorsan cirtcitlarini cok yakin takma biraz daaha bol.olsun diyorsan cirtcitlarini ayarla . Kullandigin markanin kilosuna gire almani tercih ederim …bebegin yasi veya onemli degil bence kilosu onemli . Bacaklarini cok cok fazla sıkıyorsa ya bezin ayarini yapamiyorsun yada bez gercekten kucuk geliyordur