Ben mi yanlış hissediyorum

Kızlar şimdi size biraz uzun olacak ama bir olay anlatmak istiyorum şimdi bizim oturduğumuz yer küçük bir ilçede oturuyorum ben burada da herkes herkesi tanır hemen hemen eşimin köyüne evliyim ama ilçe merkezde duruyorum benim bir arkadaşım var ismi Ayşe şöyle bir durum oldu biz bu kızla yani ben bu kızı tanıyordum daha önceden de hani dediğim gibi küçük bir yerde yaşadığımız için kızı tanıyordum ama sohbetimiz muhabbetimiz yoktu sonra bunun nişanlısıyla yani şu an eşiyle benim eşim aynı köylü ve arkadaşlar sonra bu kız bir gün beni dışarıda kapının önünde gördü bebeğimizi sevdi dedi ki işte tabii o zaman nişanlı bu kız nişanlı da işte görmeye geleceğiz bebeğini falan filan buyrun gelin dedim neyse geldiler oturdular sohbet muhabbet derken o zaman daha ben yeni doğum yapmıştım şu an kızım 1,5 yaşında sonra biz bu kızla daha fazlası samimi olmaya başladık işte birbirimize gidiyoruz geliyoruz oturuyoruz sürekli telefonda konuşuyoruz hani yarım saat 40 dakika kadar yani telefonda konuşmuşluğumuz bile var o bana gidiyor ben ona geliyorum falan filan derken bu kızın düğün vakti yaklaştı ben bu kızın düğün sürecinde hep yanındaydım hani aynı köye gelin oluyoruz eşlerimiz yakın arkadaşlar kapı komşuları bizim de hani aramızda bir samimiyet oluştu eşya seçiminden tut gelinlik seçiminden işte baş yapımından hani bütün fikirlerini benden alıyordu ben de seve seve yardımcı oluyordum düğün sürecinde benim kızım küçüktü ve düğün ortamlarını pek sevmiyordu ağlıyordu ben sırf yanında olmak için annemi getirttim düğüne annem evde benim kızıma baktı ve ben sırf onun yanında olayım diye kınasında düğününde hep yanındaydım bütün çekimlerini yaptım hani ekstra güzelce çekimlerini yaptım falan işte çok uzatmayin buraları sonra evlendi burada ilçe merkezde o da bir eve taşındı evini görmeye gittim evi görmesi hediyeler aldım tabii bunların lafı olmaz söylemez bugün olsa yine aynısını yaparım fakat şöyle bir şey biz yine aynı şekilde samimiyiz yani sürekli konuşuyoruz o beni davet ediyor ben onu davet ediyorum bir daha aynı şekilde ortak bir arkadaşımız var ismi Rabia en son Rabia’yla birlikte onlara gittik oturduk sohbet muhabbet ben de dedim ki bir gün de dedim ikiniz de bana bekliyorum hani buyrun gelin diye ama bilirsiniz ki çocuktan pek fırsatım olmuyor ve ben çok aktif dışardayım yani eşimin köyüne giderim kendi köyüme giderim çünkü mesafelerz yakın beş 10 dakikalık ya sürekli ailelerimizin yanındayım ben yani pek bir fırsatım olmuyor sonra yani yine normal bir şekilde konuşuyoruz sonra şu an bu kız hamile hamileliğinin başında değerleri düşükmüş ve birkaç gün hastanede yattığı aşırı bulantıdan dolayı falan hastanede yattı iki kere hastaneye gittim yanına hani görmek için özellikle kalktım gittim hani Ayşe ne yapıyor iyi mi diye sürekli arıyorum soruyorum nasıl oldun iyi misin ve kendisi beni bir kere bile aramadı hamile kaldığından beri yani bir kere bile arayıp da sormadı sen ne yapıyorsun nasılsın falan diye hastaneye iki kez yanına gittim dediğim gibi sürekli aradım bunları da yani laf olsun diye söylemiyorum yaptığımı da dile getirmiyorum yine olsa yine aynısını yaparım fakat şu bir aydır yani Aralıktan beri benden bir ağır alıyor hani aramızda da bir şey yaşanmadı bir ağır ağlıyor benden ev taşımış haberim yok normalde hemen söyler ev taşımış haberim yok yine ilçede başka bir eve yani TOKİ‘lere taşınmış sonra ben bir gün mesaj attım hani kendisi sonradan söyledi taşındık falan diye dediğim gibi haberim yok aradan biraz zaman geçti zaten söylemiştim ki hani müsait bir günde gelirim hani yeni evini görmeye falan diye aradan biraz zaman geçti fotoğraf paylaştı ben de yazdım altındaki kuşum dedim pazartesi günü dedim müsait misin evde misin hani evini görmeye geleceğim ev görmesine diye bana direk kısa yoldan yok değilim canım yazmış normalde aşkım bebeğim kuşum diye hitap ederiz birbirimize​:joy: ben de tamam yazdım uzatmadım hani sonra ben bu hafta içi hani dedim ki Rabia’yla onu çağırayım gelsinler oturalım Rabiaa’ya mesaj attım Rabia dedi ki tamam dedi ben cumartesi günü uygunum ya perşembe ya da cumartesi gelebilirim dedi dedim Ayşe’yle de konuşayım o da hangi gün müsaitse ya perşembe ya cuma günü buyrun gelin dedi tamam sen onla konuş haber ver bana ben de mesaj attım dedim ki Ayşe dedim atıyorum perşembe günü veya cumartesi günü müsaitsen dedim Rabia’yla buyrun bize gelin oturalım falan diye bana direk şey yazmış yok canım değilim misafirlerim var daha sonra da kontrolüm var siz oturun yazmış bana ben de peki yazdım yani anlıyorum çünkü bir ağırdan alıyor ne arıyor ne soruyor falan diye ben de mesaj attım ki bir sorun mu var bir ağırdan alıyorsun o da yok ne sorun olacak yazmış ben de peki yazdım görüldü atmış bana ben de daha sonra ne aradım ne sordum Rabia’ya söyledim dedim ki Ayşe böyle böyle yapıyor dedim hani bir agridan ağlıyor bana anlamadım o da dedi ki hani niye böyle yapıyor falan ben de konuşmalarımızın ekran resmini attım Rabiaa’ya gönderdim dedim ki al işte böyle yani böyle bir ağırdan alıyor mesajda da falan o da yazmış ki hani bir sorun varsa söylesin hani çocuk gibi böyle şeylere gerek yok yani görüşmek istemiyorsa söyleyebilir falan diye ben de aynı şekilde dedim evet hani görüşmek istemiyorsan bana söyle ben de bunu bileyim yani bir sorun varsa yani kimse kimseye yalvarmıyor sonuçta görüşmek için sen benim hayatımda olsa ne olmasan ne çok da problem değil ama üzülüyorum çünkü samimiydik daha sonra ben de Rabia dedim ki tamam dedim hafta içi bir güne ayarlayalım sen buyur gel az önce Instagram‘da durumlara bakıyorum ve Ayşe Rabia’yla görüşmüşler kahve içerken Story atmış ellerine sağlık kuşum diye Rabia’yı etiket yapmış görünce aşırı bozuldum hani Rabialık bir durum yok ama ben çağırıyorum bana hani misafirim var kontrolüm var evde değilim gibi bahaneler üretiyor Rabia ile görüşüyor ve yani benden de bir ağır alıyor dediğim gibi hani aramızda bir şey yaşanmış olsa desem ki tamam hani böyle bir problem yaşandı aramızda acaba bundan dolayı mı böyle davranıyor ama öyle bir şey de yaşanmadı ve çok üzülüyorum çok da kafaya takıyorum eşim de bana kızıyor diyor ne takıyorsun diyor bırak ne yapıyorsa yazsın hani diye ama ben üzülüyorum ben mi acaba abartıyorum veya gerçekten bir şey var benim mi haberim yok kendi kendime de mesaj atmak istemiyorum kıza şimdi cumartesi günü Rabia benim yanıma gelecek acaba o zaman Rabia’ya sormalı mıyım hani Ayşe benden dolayı bir şey söyledi mi falan diye bilmiyorum bana fikir verir misiniz yani sizce neden böyle yapıyor ya kafam çok karışık kimseye de öyle başka yakın bir arkadaşım yok o yüzden size anlatmak istedim biraz uzun oldu kusura bakmayın fikirlerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum​:smiling_face_with_three_hearts::bouquet:

Kız yok son konuşmamız zaten mesaj üstündeydi tekrar tekrar okuyorum ama yok gayet normal konuşmuşuz. Benim hislerim kuvvetlidir bişey var ama ben bilmiyorum. Yapım gereği da yalvarır gibi arayıp üstelemeyi sevmiyorum :frowning:

Cnm muhattap olma

Katılıyorum @Eda21 cnm Rabia da durmu bildiği halde gidip.kahve icmisler.birde paylaşmislar.paylaşma sebebleride senin görmen içindi buna emin ol ikisinde de uzak dur

Vala canım bende 5 6 gun once bu tarz bı arkadas sorunu yaşadım hiç kafana takma benı rahatsız eden ona acık acık soyledım bunu yuzune soyluyorum yaptıkların hiç hoş değildi guzelce kendımı ifade ettım içimde hiç bişi kalmadı arkasından konuşmak ıstemıyorum zırra gıybet oluyor bunuda asla sevmem soyledım ona bu hayata bazı insanları ıkı kez tanırsın bitirdik arkadaşlığımızı bırkac kez aradı acmadım oyle kaldı hata post açmıştım artıknondan konuşmak istemedıgımden postu adamından rıca edıp kaldırdık sende hıc kafana takma canım boşver ınan şimdiki insanlar bı değişik olmuş ne yaparsan yap istedikleri bişi olmayınca zorlarına gıdıyor o bır mı mesafe koydu sen 10 koy hak edene hakını vermek lazım yoksa kendılerını bulunmaz kumaş sanırlar