Beni hatırlayan var mı

Uzun zamandır yoktum aranızdan hatırlayan çıkar belki gelmeyi düşünmüyordum pek ama çocuğumla ilgili bir kaç sorum olacak o yüzden geldm sizleri özlemişim

Ben bliyorim semi

Bemde geni geldiğim sıralar görmüştüm o ara veda etmiştiniz

İsimden hatırlıyorum hoşgeldin :grinning_face:

Yaaa ne güzel hoş geldınız​:smiling_face_with_three_hearts:

Hatırlandın ve hoş geldin yeniden :sparkling_heart:

Nerelerdeydin

Hatırlıyoruz tabi :smiling_face: hoşgeldin nasılsın

Evet canm nerelerdesn neden gelmeyi dusunmuosn

Evet hatırladım :grin::grin: nerelerdeydiniz? Profil fotonuzdan tanıdım çok hoş ağaçları çok severim :smiling_face_with_three_hearts:

@Sevda.1 , @Öd2121 , @AybikeKrp , @Serap1987 , @Şeyma.A , @Senay teşekkür ederim hoşbuldum kızlar hatırlamanıza sevindim :smiling_face_with_three_hearts::white_heart:

Biraz uzaklaşmak istemştm buradan çok skntımı anlatıyordum ve anlattıkça aynı şeylerden bahsedkiçce sanki hersey daha da kötü oluyır gibi oluyordu bende biraz uzak kalmak istedim kızım için geldm aslında fikir almak isteyeceğim konular olcak ondan sen neler yapıyorsun bzm kızlar aynı yaştayıdı diye hatırlıyorum 19 aylık olcaktı dimi

Ewet canm ikinciyi bile dogurdum ben​:grin:

Kız ben gittiğmde sen hamilemydn hatırlamıyorum valla hayırlı olsun canımm şimdi ağzımdan kınama büyk konuşma gibi bi kelime çıkar maazallah susayım en iyisi hayırlı olsun diyim kız mı erkek mi zor mu kaç aylık ya da kaç haftalık nasıl geçiyo tavsiye edermsn :sweat_smile:

Tekrar hosgeldin canim ne kadar oldu bebisin

Seni tekrar gormek guzel aramizda…

Teşekkür ederim Hava ablacım kızım 19 aylık olacak bikaç güne inşallah bazen zaman ne kadar çabuk geçiyor diyorum bazen de o kadar zorlanıyorum ki bir an önce kendi ihityaclarını görecek yaşa geleblse keşke diyorum öyle böyle geçiyor elhamdülillah sen neler yapıyorsun

Evet hatırlıyorum. Tekrardan hoşgeldin :cherry_blossom:

Hoşbuldum :cherry_blossom:

Bizde 29 aylik olduk ablasi 2.5 yasini gectik ablasi burada bir kac kayibim oldu ama bugunumuze sukur.eymen pasa oyun gurubuna basladi cok guzel uyum sagladi ablacigim.gercekten zaman cok cabuk geciyo senin prenses napiyo.

Oyy maşallah sağlıkla byüsün inşallah de kayıbım oldu derken??