E devletten yardıma başvurdum o 300 TL olan hala bekleniyor diyor ama beş bin TL olan yardımı anlamadım yapıp da alan var mı şu an çocuğum 2 ayına girecek geç kaldım mı
Şimdiye kadar duymadım 5 bin TL yardım alanı öyle bir şey de olacağını sanmıyorum açıkçası devlet bizden almasın da ![]()
Ben alıyorum 3 cu cocuk benımkı sızınkı ılksw 5 bın verecekler onuda doğum raporunu sosyal yardıma goturun uada e devletedogum yardım basvuru olan yerden başvuru yapın verıyorlar basvuru suresı falan bıtmıyor yenı yasa çıktı sız sıze yakın olab kaymakamlık yada sosyal yardımlara gıdın yada 144 alo hatını arayın ordakıler sıze tam bilgi verır
Ben alıyorum kızım 3 aya gırecek 2 seferdır alıyorum 5 +5 ilk olana 5 bın yek sefer 2cı olana 1.500 her ay 5 yıla kadar 3 cu olana ıse her ay 5 bın 5 yıla kadar
2025 dogum yapanlara degil mi bu 5 bin tl yardim
Evet oyle zaten 2025 te doğdu kızım abı ablasını da e devlete doğum yqrrımı basvurusunda tclerını ekledım oldu
Sadce 2025 de dogum yapilqn bebege verilmiyor mu yani diger cocuklarin icindemi yatyor tam anlamadm canim bn 2024 yaptim bide 2017li var basvursam banada cikar mi nasil yapiliyor
2025 dogmuş bebegın varsa olur yoksa olmaz