Besigine koyunca uyanan bebek

Çözümunuz var mi yoksa sizde mi yan yana yatıyorsunuz 1ayligiz henuz

biz de 23 günlüğüz. kucağımda uyuyor ya da memede. sonra yavaşça önce ayaklarını değdirecek şekilde beşiğe koyuyorum. uyanıyor emzik verip elimi karnına ve poposuna koyup pış pış yapıyorum ya da beyaz gürültü açıyorum. sonra yavaşça bir elimi sonra diğerini çekiyorum. beyaz gürültü ya da pış pışa devam ediyorum. bi şekilde uyuyor. ha bu yöntemin tutmadığı da oluyor illaki sonuçta bir düzenleri yok hala :smiling_face_with_tear:

Denicem canım teşekkür ederim sağlıkla büyüt bebegini

yatağına bırakırken ilk ayaklarını bırakın en son başını ve kısa süre elinizi gogsunde biraz bekletirseniz hızlı dalicaktir alninda elinizi gezdirebilirsiniz deneme yöntemiyle zamanla rutin oluşur ilk zamanalr beyaz gurultuyle de uyutuyordum daha hızlı daliyordu sonra bir anda bıraktım

Benimde bebeğim başlarda öyleydi şuan 2 aylığız alıştırdım. Nerde sakinleşiyorsa atıyorum kucak seviyorsa kucakta sakinleşsin uykulu ama uyanık olsun o şekildeyken beşiğine bırakın. Eğer başka bir yerde uyuyup beşiğinde uyanırsa korkacak ve uykuya tekrar dalmakta zorlanacak. Kundak sevmese bile kundak yapın moro refleksi yüzünden sıçrayıp uyanabiliyorlar. Beyaz gürültü açıyorum sizde kullanabilirsiniz. Eğer mama da yiyorsa ben mamanın az kalan son kısmını beşiğinde veriyorum sakinleşmesi için iyice. Yada sağdığınız sütten az bir şey Biberona koyup içirebilirsiniz. Miktarı çok olmasın gaz yapar bu sefer. Emzik veriyorum sizde alıştırabilirseniz daha rahat edersiniz. Tabi emzik düşünce uyandığı oluyor ama bir süre sonra yorulup atıp uyuyakalıyo zaten. Karnı tok altı temiz gazı olmadığından burnu dolu olmadığından herhangi bir kıyafetin sıkmadığından terleyip üşümediğinden de emin olun tabi. Bir de bebekler rutin seviyorlar bi uyku rutini olmalı. Ben mesela önce yarım saat oyun halısında oynuyorum sonra suyu sevdiği için küvete su dolduruyorum 5 dakika suyun içinde oyalanıyor sonra file üstüne alıp banyo yaptırıyorum. Sonrasında losyonla masaj yapıyorum Burnunu kulağını falan hafif temizliyorum giydiriyorum mama içirip öyle yatırıyorum. Sizde bebeğinizin sevdiği şeylere göre rutini oluşturabilirsiniz. Beşikte de sevdiği bir oyuncak emzik Biberon gibi şeylerle iyice sakinleştirebilirsiniz. Özellikle 1 hafta diretebilir ama zaman geçtikçe alışacaktır. Umarım işinize yarar :heart:

Çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için sağlıcakla büyütelim bebeklerimizi :heart_eyes::heart: