Bestiron kullanıp kan değeri iyi gelen var mı

Arkadaşlar hakkınızı helal edin birkaç soruyu aşırı aordum sizi de bayağı darlamışım tek derdim bi kaç kişiden aynı cevabo alıp onu uygulamak bbeğime o yüzden bunu da son kez soruyorum ///
Bebeğimim kanı düşük daha önce konu açtım doktor bestironı o zaman sabah akşam 15 15 ver dedi ama içime sinmedi çok değil mi sizce
BU ŞEKİLDE VEREN VAR MI ?
SABAH 18 DAMLA MI VERSEM DİREKT (9 kilo)
ESKİDEN 8 damla veriyordum

Bence doktor ne demişse onu uygula canım ıspanak verebilirsin kıyma verebilirsin ek olarak da

Bende bestiron kullanıyorum ama bize daha kan sayımı yapılmadı, en iyi emilimi sağlamak için emzirdikten 1 saat sonra, damlayı verdikten sonra da 1 saat sonra vermen gerekiyormuş. Süt ve süt ürünleri birlikte kullanıldığında işe yaramıyormuş

Ben günde 10 damla şeklinde veriyodum dün kan alındı doktorla henüz görüşmedik fakat bizimde değerleri düşük çıkmış sonuçlara baktığımızda. Bugün doktoruyla görüşücez arttırma falan yaparsa size de yazarım.

Yani için rahat etmiyorsa daha az ver canım eskisine göre bir tık fazla olsun ama doktorun dediği miktar sana fazla geldiyse

Eczacı bize kiloyla değil üstünde yazan miktara göre verilir dedi o şekilde veriyorum günde tek sefer 20 damla

Ben günün hangi saati şartlar uygunsa veriyorum, yoksa çok zor oluyor 1 önce 1 saat sonra beslenmiş olması, inşallah faydası oluyordur

Biz kullandık . Kilo başına verdim. Kan değerlerimiz fazla çıktı . Değer aralığının üstündeydi
Haftada mutlaka
1 gün ciğer 1 gün kırmızı et 2 gün ıspanak şeklinde besledim ama . Onun etkisi çoktur diye düşünüyorum.

Bugün ulaşamadık doktora çıkmış erken yarın da resmi tatil Perşembe inşallah ulaşınca yazıcam size

Kıymalı yumurta sabahları .
Fırında Tatlı patates ve köfte.
Bulgur pilavı üstüne et ( düdüklüde pişirdim eti)

Ben domatesi önce rendeledim melemen yaptım . Biberde aynı şekilde çok ince doğradım . Alerji olmadı .
Ama ilk başta az yedirdim. Baktım sevdi çok yaptım bir dahakine

Kıymayı benim kız yumurtalı yapınca sevdi diğer yemeklerin içinde sevmiyor fark edince tükürüyor ama kıymalı yumurta yaptığım zaman yiyor. Bende deneye deneye buluyorum

Evet kısık ateşte kıymalar yanmayacak şekildi kavurdum iyice pişsin diye kısık ateşte yaptım. kıymayı 3 kere çektirdim ince olsun diye . O zaman çok anlamıyor :joy:

Kusura bakmayın yeni iletişime geçtik biz doktorumuz aynı şekilde kullanın dedi gördüğünüz değerler büyük insan referansında olduğı için düşük görünüyor ama bir bebek için güzel aralıkta dedi yani biz 10 damlaya devam edicez bilginiz olsun