Beta bakar mısınız

Mide bulantım var çok fazla nefes alırken bile midem bulanıyor betam böyle çıktı gebelik mi?

Çok düşük hamilelik yok demek. 5 den fazla olması lazım hamiellik için. Sizinki 0,200 yani 1 bile degil

Doktora sonuç için gittim pozitife dönebilir dedi böyle bişe mümkün mü

Mümkündür yani daha yeni oluşuyorsa bu değer artabilir. İki güne ikiye katlanmasi lazım hamilelik varsa. Bulantidan başka belirtiniz var mı adet gecikmesi falan. Ama bu degerde de bulantı olur mu ki bilemedim.

Şöyle benim doğumdan sonra adetlerim çok düzensiz o yüzden bişey diyemiyorum baş dönmelerim de oluyor ama evham da yapıyor olabilirim bilemiyorum

Benimde böyleydi daha sonra 1 hafta yada 2 hafta içinde aşırı arttı. Ben doktoruma bence hamileyim dememe rağmen hayır değilsin demişti. Ultrasonda gözükmüyordu çünkü ama şuan 4 aylık bir kızım var :face_with_hand_over_mouth::partying_face:

Offf üzüldüm şimdi ya inşallah bende öyle olmaz spiralim var bide :smiling_face_with_tear:

Yok canım değerin düşük

baktirdin mi tekrar betana