Bi yakınımn beta hCG değeri 100 bin çıkmış ikiz gebelikten şüphe ediyorlar olabilir mi daha ultrasonds bakılmadı
Bir bilgim yok maalesef
belki geç kan vermiştir olabilir mi?
Evet uzun zamandır şüpheleniyprdu ama gitmiyordu kan vermye doktora gitmeden de yapay zeka ya sorup herkese ikiz olduğunu söylüyor
Yapay zekaya kalırsa ohooo ![]()
uzun zamandır test yaptirmamissa böyle çıkması çok normal
bende bizim sulalede ikiz çok diye herkese hamile kalırsam ikiz olma ihtimali çok yüksek derdim, kendimi de inandirmistim ikiz fikrine ahh ahhh ![]()
Çok ta dillmedirmesin bence. Öncelik doktora gitsin netleştirsin öyle
hayırlı evlat olur inşalAllah . Sağ salim doğurup kucağına alır ![]()
Bnm de ikiz olur diye düşünüyordum annem anneannem kaynanam yengelerim ne bilim çok kişi var ikiz doğuran bnm de ikiz olıe diye düşündym ama olmadı bu kızda da olursa Allah hayırlı kılsın üç yaşında kızı var ondn da korkuyor ama kızı genelde babaanneainde kalıyo gebe çıkacaüından emindi aslnda o yüzden kan verip öğrenmek korkutuyomuş maddi açıdan da zor olur diye kendisi zaten bakamıyor Allah yardmcıaı olsun nasıl olırsada
İnşallah ya bnce de dillendirmemek lazım hadi netleşse neyse de kendi kendilerine gelin güvey olmaları tuhaf bide kocası babasına ben yaptım demez mi ikiz diye shdjfjfk tövbe estağfurullah
Ben yaptım ne ya
Rabbim herşeyin en iyisini bilir. Olursada hayırlı evlat veya evlatları olsun. Sağlıklı sıhhatli. Çok anlatmak da iyi değil. Nazara gelir, birşey olur
Rabbim esirgesin.
Amin amin inşallah ![]()
Kaç haftalık olduğuna bağlı canım. Çok geç vermiş olabilir. Eğer geç vermediyse ikiz gebelikte olma ihtimali var ama bunu anlamanın tek yolu usg. Henüz kontrole gitmedi mi?
Yok daha gitmedi ayın 9 unda gidecekmiş randevusu var bklm hayırlısı