Kızlar bebeğim 13 aylık 3. Doz aşısını oldu ama koku taş gibi sert ne yapmalıyım canı acıyor
kolanyayla ovmama rağmen sertlik oluştu şuan kızım oraya değdirmiyo
Benm kizin bacagindada oldu o sonradan geciyor bacaktan wuruyolar koldan niye yptilarki o gecer merk etme
Bende anlamadım ki iki kolundan hemde biri menenjit diğeri bexero menenjit yan etki yapması ama diğeri yaptı orası hâlâ taş gibi sert masaj yaptırmıyor yapmaya çalışsam hüngür hüngür ağlıyor
Buz koymayı denediniz mi? Bana şişlik vs gibi durumlar olursa buz koyun demişti doktorumuz
Koydum ama işe yaramadı gün gün kendiliginden geçiyor ama ağrısı oluyor
İlk ili dozu bizim de bacaktan yaptılar sonra ay olarak büyüdüğü için kola geçti doktor
Evet koldan oluyor maalesef ya