Bexero aşısı

Kızlar bebeğim 13 aylık 3. Doz aşısını oldu ama koku taş gibi sert ne yapmalıyım canı acıyor :pleading_face:kolanyayla ovmama rağmen sertlik oluştu şuan kızım oraya değdirmiyo

Benm kizin bacagindada oldu o sonradan geciyor bacaktan wuruyolar koldan niye yptilarki o gecer merk etme

Bende anlamadım ki iki kolundan hemde biri menenjit diğeri bexero menenjit yan etki yapması ama diğeri yaptı orası hâlâ taş gibi sert masaj yaptırmıyor yapmaya çalışsam hüngür hüngür ağlıyor

Buz koymayı denediniz mi? Bana şişlik vs gibi durumlar olursa buz koyun demişti doktorumuz

Koydum ama işe yaramadı gün gün kendiliginden geçiyor ama ağrısı oluyor

İlk ili dozu bizim de bacaktan yaptılar sonra ay olarak büyüdüğü için kola geçti doktor

Evet koldan oluyor maalesef ya