Pazartesi aşı olduk . O günden beri huyu suyu değişti. Doğru dürüst sütünü içmiyor, sürekli mızmız sürekli ağlıyor. Gece uykumuz bile bölünüyor sürekli . Kesintisiz uyurdu . Mamayı uykuda yerdi. Şimdi sürekli uyanıyor. Uykuda bile mamayı reddediyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Bu durumu yaşayan var mı
geçici midir kalıcı mı? 5 buçuk aylığız
Bizim de öyle maalesef kuduruktu asi iyice kudurttu bi de atak haftasi vs derken 5.5 aylik oldu bi duzelme yok gecer herhalde ![]()
Ne kadar oldu vurduralı peki . 3-5 gün diyolar ama en çok gece uykumuzun bozulmasına üzüldüm ya ![]()
Biz 3.ayda olduk 1.dozu uyku duzenimiz falan her sey gitti bir de atak haftasi derken zaten zar zor uyuyordu simdi kucaktan inmek istemiyor gecer ya sıkma canini
İnşallah her aşıda huy değiştiriyolar gerçekten ![]()