Kızlar bi bana mı rastlıyor yoksa sizde de mi var şuanda molfix bez kullanıyoruz daha önce baby turco ve sleppy kullandık onda çok rastladım böyle bezin iç kısmında pütür pütür şeyler bar sanki içine şeker tozu dolmuş gibi hep bana mı rastlıyor bunlar nedir. Çocuğa zararı varmıdır hiç rastladınız mı
Çişi emen şeyler onlar minik jöle gibi böyle dimi ? Valla bende nasıl oluyor da çıkıyor ortaya diye düşündüm hep ama cevap bulamadım
zararı olacağını sanmıyorum
Onlar islandikca şişiyor bende kuculenleri ped yaparken lastiğini koparcam diye bı kere fazla koparmistim o zaman şeyettim ![]()
Ya bilmiyom ya hepsinde yok ama kaç tane rastladım öyle bikere dayanamadım açtım içini böyle toz beyaz beyaz şeyler var
Her pakette mi denk geldi? Ben hiç karşılaşmadım çok uzun süredir soğuk yerde beklemiş olabilir paket olarak. Soğuyunca bütünlüğü kaybetmiştir.
Hemen hemen her pakette rastlıyorum. Normal odada bekliyor oda sıcağında
Bilemedim maalesef ben 6 aydır kullanıyorum hiç rastlamadım .
Bende molfix kullanıyorum hiç öyle bir şey yaşamadım.
Muhtemelen bezi biraz geç değiştirmişsiniz çok dolunca çıkar onlar
Yok hayır paketten aldığım bezler yani pis bezde değil temiz bezde rastlıyorum
Ben üç çocuğuma kullandım Molfix hiç böyle bişeye rastlamadım acaba bezlerindemi sahtesi oluyor
Ay bilmiyorum ki bi bana mı rastlıyor zaten ancak benim başıma gelebilecek olaylar
zaten tam anlatabildim mi bilmiyorum ama işte bezin iç kısmına dokununca rlinize böyle pütür pütür şeyler geliyor. Sanki içinde şeker tozu var gibi. Bi iki rastladı içine sinmedi attım. Sonra baktım sıklaştı hemen hemen hepsinde bar iyi kötü kullanıyorum. Ve bunu şu ana kadar aldığım bütün markalarda rastladım