Bi bakabilir misiniz?

Hanimlar suan ben regliyim . Normalde kurani kerim mealini okuyordum. Regli iken okunmasinda sakinca yok diye biliyorum ama icinde arapcasi da varsa sakincasi olur mu acaba .

Hiçbir şekilde okunmaması gerekiyor diye biliyorum hatta ben reglyken Kurana veya Yasine dokunmam bile bi yere koymam gerekiyorsa bezle tutarım

Mealini bilmiyom da bnde kurani kerimi oyle bezle tutarim .

Yine Kuran yazıyor sonuçta ne bileyim

Yok Kur’an-ı Kerime abdestz dokunmak da iyi değil meali okunabilir çünkü Kur’an-ı Kerim Arapça inddirldi meali okunmasında da bi sakınca yoktur ama arapçası yazmayan bi meal varsa ondan okuyablrsnz

Kesinlikle el surulmez ve okunmaz

Gerçek Kur’an’ı okuyamiyoruz . Tamamı Türkçe meal olan Kur’an okunabiliyor doğru biliyorsunuz. Meal başka dile çeviri demektir Elinizdeki bu Kur’an’ı okuyamazsin canim Arapçasını okumuyor olsan bile aslı içinde bulunduğu için elinde abdestsiz bile tutamazsın. Ama meali okurken abdestsiz bile okuyabiliriz. Sadece Türkçe olacak tabi kitap. Arapça kısımlar olmayacak.

Hayır içinde Arapça yazdığı için dokunamazsınız :slightly_smiling_face:

Çok aydinlatici oldu tsk ediyorum. Okumadim arapca oldugu icin ..