Bi bakarmsnz

kaç yıl önce çeyizim için almıştım kahve yanı bardağı diye çok küçükler ama kullanmıyorum nasıl değerlendiitlr sizce

Değerlendiren değerlendiriyor da ben olsam birine verirdim​:joy::joy::joy: hiç uğraşasım gelmiyor :joy::joy:

Mum alıp eritip içine biraz da lavanta yağı damlatırdım. Buyrun size kokulu mum :smiling_face: Çok da güzel süslerdim. :smiling_face: Hediye bile edilir. Sadece şamdan mumu için bile kullanırım.
Bir de sukulent dikebilirdim minik minik. :seedling: Çok severim. Yine çok güzel hediyelik olurdu.
Cam boyama da yapabilirsiniz minik çiçekli, kalpli vs.
Bir güzel kelime de yazabilirsiniz üst kısımlara. ( Muhabbet, hemdem, vefakâr, ümitvâr, ciğerpâre,münhasır…)
Çocuğu ilkokula giden bir aileye verseniz cam boyama da yapabilirler ailecek etkinlik olur.:smiling_face:

Vay be valla hiç aklıma gelmezdi böyle şeyler ben süs püs hiç sevmem ya sade seviyorum özellikle evimde de hiç süs eşyası yoktur almam ama dediğinz gibi başkasina verbrlrm

Bana da mum fikri mantıklı geldi ben de çok severim mum :smiling_face_with_three_hearts: bitince de yeniden kullanılır hem bardak olarak da.