Biberon kullanamıyoruz

Doğduğundan itibaren ilk bir ay sadece biberon ile mama vermiştim sonra hep emzirdim doktor mama verme diyince şimdi 6 aylık olacağız suyu minik biberon ile veremiyorum çünkü emmeyi beceremiyor kaşıkla veriyorum suyu nasıl yapmam lazım geri nasıl alistirabilirim bari suyunu biberol ile içsin :smiling_face_with_tear:

Suluklar var belki onları kullanabilir pipetli de var büyük ihtimal susamiyordur emzirdiginiz için

Alıştırma bardağını denediniz mi?

Su icmek zorunda değil ki ileride de pipetli sulukla verirsin

Bende burda yazayimda belki yanıt alırım aynı durum bizdede var​:worried:

Doktor her tadımdan sonra 2 tatlı kaşığı su ver mutlaka dedi bende minik su için biberondan aldım ucu hatta enine olanda var delikli onuda kullanamıyor

İlerde olmadı onu denerim

Her gün deniyorum belki yavaş yavaş öğrenir diye ama nafile

Oğlum 6 aylıkken pipetli suluktan içmeye başladı. Ben daha içemez diye vermemiştim ablası suluğunu vermiş bi baktım çekiyor ondan beri pipetli suluk veriyorum bende. Bide heves etti onla içmeye su içmeye alıştı. Şimdi 9 aylık olmak üzere günde 200 ml su içiyor.

Ay maşallah bilmiyorum şuan herşeyi ağzına alıyor yanağımı bile emiyor ama suyu içmiyor