Biberon reddi yaşayan

Merhaba 4 aylık bebeğim Biberon reddi yaşıyor başa çıkabilen var mı nasıl çözüm buldunuz meme reddi yaşamıştık şimdide Biberon reddi yaşıyoruz

Bende bu durumu yaşıyorum ama ben anne sütü veriyorum. Bu ay sütümde azalma olduğunu fark ettim biberon vermek istedim ama hiç almıyor kaşıkla verdiğimde yiyor ama öylede çoğu yere üstüne başına dökülüyor o yüzden bende yine bir şeyler yiyip emziriyorum neden biberonu kabul etmiyor memeye alıştığı için mi ?

5aylık kızım var oda aynı biberon u dişi için kullanıyor

Hiç biberon vermemiştim ondan diye düşünüyordum

Biz 2 aylıkken emmeyi bıraktık sonra bazı sebeplerden benim sütüm kesildi ve sade e mama ile beslenmeye başladık hastalık öncesi böyle bir durum yoktu emiyordu biberonu son 1 haftadır bu şekilde :smiling_face_with_tear:

O zaman sizin atak haftası filan olabilir. Bir kaç gün çocuklar mama yada meme reddi yapabilir ama düzeliyorlarmış.

Sizde yeni mi biberon vermeye başladınız alıştı mı ?

Evet ama içmiyor kaşık ile içiyorum

Başa çıkamadık benimkide emzikte biberonuda almadı ne yaptıysam tutturamadim

İnşallh geçer gelişimini etkileyecek yoksa çok üzülüyorum

Nasıl beslediniz peki

Emziriyorum ben arada atak haftasında emmek istemiyordu çok zorlanıyodm o ara vermek istedim almadı …ayakta hopla zıpla piş piş yaparak anca emiyordu atak geçti normale döndü