Bebegim 25 gunluk biberonla besliyorum meme reddi oldugu icin suan elimde bebedor biberon var cok fazla tikaniyor onla varmi tikanmayacagi bi marka biberon tavsiyeniz
Bebegim dogdugundan beri philips avent antikolik biberon kullaniyorum cok memnunum
Philips avent vardı akıtma yaptığı için kullanmayı bıraktım. Dr Brown’s antikolik biberon aldım philips e göre akışı bir tık fazla. Memnunum
Chicco yavaş akım anne göğüsü gibi olanı kullanıyorum
Philips avent anti kolik (1 numaralı başlık, yavaş akışlı) damlalar kucuk oldugu için rahat tıkanma olmadan içiyor. İki numaralı başlıkla gelmişti işl aldıgımda tıkanma oluyordu o yuzden bir numaralı başlık yenidogana daha uygun alırsanız ona dikkat edin.
Ben lansinoh kullanıyorum gayet memnunum

