Biberon tavsiyesi

Bebegim 25 gunluk biberonla besliyorum meme reddi oldugu icin suan elimde bebedor biberon var cok fazla tikaniyor onla varmi tikanmayacagi bi marka biberon tavsiyeniz

Bebegim dogdugundan beri philips avent antikolik biberon kullaniyorum cok memnunum

Philips avent vardı akıtma yaptığı için kullanmayı bıraktım. Dr Brown’s antikolik biberon aldım philips e göre akışı bir tık fazla. Memnunum

Chicco yavaş akım anne göğüsü gibi olanı kullanıyorum

Philips avent anti kolik (1 numaralı başlık, yavaş akışlı) damlalar kucuk oldugu için rahat tıkanma olmadan içiyor. İki numaralı başlıkla gelmişti işl aldıgımda tıkanma oluyordu o yuzden bir numaralı başlık yenidogana daha uygun alırsanız ona dikkat edin.


S seklinde
Dokter brown

Ikisini kullandim

S seklinde olani daha cok kullaniyo
Cok kucukken kendi tutmaya basladi ondan.

Reflusu oldugu icin ortadaki yesil bolme havasini aliyo gazini mamanin

Ben lansinoh kullanıyorum gayet memnunum