Kızıö 5aylık sütüm az mama veriyorum biberonla içmeyi beceremiyor kaşıklada hrp döküyoruz ne yediğini anlamıyorum başına gelip çözümü olan var mı
Ben hiç biberon vermedim emmeyi bırakır diye korktum kaşık biberon kullanıyorum bazen onu istemiyor o zaman emziğini veriyorum ağzının kenarından kaşık biberonla besliyorum mamanın emzikten geldiğini zannediyor meme emer gibi öyle kandırıp besliyorum böyle bir çözüm buldum
Aynı bnde hiç vermedim meme reddi olur diye şimdi de hiç almıyo bizimkisi emzikte tutmadı . Kaşık ile üstü başı batmasını geçtim ne yediğini anlayamıyorum