Bilgisi olanlar?

Merhaba hanımlar aile kart çıkaran var mı aranızda? Paranız ne zaman yattı? Ben kartımı aldım bankadaki kadın ertesi gün yatar dedi ama iki gündür hala bakiye 0 olarak görünüyor.

Ayın 28 i gibi devlet bankaya gönderiyor, bankada ayın 1 inde vermeye başlıyor. Bundan sonra yatanları kartınız ile çekebilirsiniz. Bakiye ye atm den mi baktınız acaba? Ben sanal uygulamada açamadım maalesef :confused:

Para yattığı zaman mesaj geliyor telefona hangi numarayı verdi iseniz

Aile kart nedir ?

Hmm anladım bankadan cekmıştim bende dırek

Evet ATM den baktım. Ailem uygulamasında 26 sında yatacağı görünüyor.

Canım 28 inde kesin yatar yarın gidip kendini yorma hiç 28 inde git zaten para yattığı gün sana mesaj gelir .

Bugün yatmıştı çektim canım zaten sabah mesaj geldi öyle gittim. 26sı olarak görünüyordu aynı gün yatırdılar.

Aynen bana da bugün mesaj geldi bir kaç gün oynayabiliyir geçen ay 28 inde yattı mesela

Ailem uygulamasında ne zaman yatacağı görünüyordu ben ordan gördüm.