Bıngıldağın küçük olması ve göbek deliği kanaması

Bebeğim 10 günlük göbeği 8. Günde düştü bugün baktım kanıyo doktora götürdüm yaktı bide krem verdi devam ederse gel k vitamini yapalım dedi bıngıldağına baktı sakın d vitamini kullanma dedi bıngıldağı küçük erken kapanır beyin gelişimi durur dedi bu durumu yaşayan var mı

Benim kardeşimin bebeğinin de göbeğini ara ara yakmışlardı zamanla iyileşti. Ama bıngıldak konusunu ilk kez duyuyorum d vitamini konusunda bir şey diyemiyorum