Gunaydin anneler 9 aylik olmak uzere kizimin.bingildagi kapanmis googledende bakdim ama net bi cvp bulamadim erken kapanmasi.sorun yaratirmi acaba
9 aylıkken sağlık ocağına götürdüm bebeğimi hemşire ozaman baktı kapanmamış dedi bıngıldağı bende korktum bu zamanda kapanırmı dedim 18 aya kadar zamanı var demişti kapanması için bu zamanlardada kapanan oluyormu dedim bazı bebeklerde oluyor dedi
Benim kızımda 1 yaşında kapanmaya başlamış diye söyledi hemşire 10 gün önce bir iki aya kalanır demişdi. 18 aya kadar kapanması lazım diye biliyorum şuan sizin için erken zaten hala baş bölgesi büyüme gösteriyor
Ayin 1nde asimiz var bakalim ne diycek doktor evet 28 sya kadar normal diye okudum ama erken kapanirsa ne olur sorun olurmu onu bulamadim ya
Boyu kilosu normal gibi ama bakalim asida hemsire ne diycek korkdum bi an
Evet buna benzer bisey okudm bide. Bas bolgesi buyumeye devam ediyo yani kapaninca erken sorunmu oluyo acaba
Hayır canım 6. Aydan önce kapanırsa sorun diye biliyorum eksik yazmışım erken değil zaten yazıcakdım. baş böylgesi gelişimi tamamlanmış oluyor heralde 18. Aya kadar sürebiliyor bazı bebeklerin erken ve geç kapanması sorun oluşturuyor, her bebeğin gelişimi farklı benim kızımında kapandı ama tam değil.
Tmm canim cok tesekkur ederim